Lviv eXtreme club

 ДопомогаПравила   ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   Мобільна версіяМобільна версія   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Мій перший стрибок який потягнув наступний...

1, 2  далі
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Про перший СВІЙ стрибок із парашутом Сторінка 1 з 2
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Попередня тема :: Наступна тема  
Повідомленняtaras32 © 23.05.09 19:05:17    Мій перший стрибок який потягнув наступний...

Ось і настав цей день коли я встав зранку і сказавши всім що повинен їхати на роботу, перед тим поскладав весь необхідний одяг у машину, і подевившись у вікно, і  побачивши там дощові хмари я всетаки вирушив у дорогу. Подорозі на летовище мені лізли дурні думки, а якщо він невідкриється я ж такий ще молодий, і багато таких думок які б могли б пошкодити моєму здоровю чи призвести до каліцтва, але я знав що дороги назад неможе бути я так довго того чекав. Приїхавши до летовища я побачив таких самих як я, людей що щось хочуть і бояться, але всі у доброму настрою. Пройшовши усіх лікарів, а пізніше весь інструктаж почав падати дощ. Почекавши 2 години ми всі дружно розійшлися. Як так я ж все спланував, а погода все зіпсувала, може дійсно це не для мене, може неварто подорозі думав я собі, тим більше на наступні вихідні  пасха, це ж 2 тижня чекати.
2 тижня страшна ломка і дурні думки мене мучили, але це додало більшого азарту. Приїхавши на летовище я розумію що дощу небуде, але про сильний вітер я недумаю бо знаю що чекають до вечора, і пройшовши 2 раз інструктаж, я всетаки вдягаю цей парашут про який мріяв і боявся, і тут посадка у літак, після 700 метрів перед мною відкривається крайовид пташиного польоту, який давно я вже небачив, і звучить серена всі здивовано дивляться на інструктура який щось викидає, і єхідно сміється, робимо круг і тут страшний голос-перша група встати і приготуватися, як добре що я у 2 групі подумав я собі. Після того як побачивши таку картину як двоє впиралися стало смішно як потім я після преземлення беду оправдовуватися, але менше з тим. Після першої 5 яка стрибнула і переконавшись що у них парашути відкрилися тут і ми чуємо від інструктора у повишеному тоні що відокремлюватися треба скоро бо преземлення буде при такому вітрі (це приблизно було 4-5 м.с.) на дерева, і ми розуміємо що дорога назад це означає стид і позор. і тут ми чуємо-встати і приготуватися, після чого тут ми попадаємо у повітряну яму,американські горки відпочивають, з страху починається страшне реготання тіпа уууууууууууууухххххх. Після чого крик інструктора ТИХО і тут ще більший прікол і голос другого по черзі -ПАЦАНИ РОК-НРОЛ і гудок пішов, побачивши як сміло відокремився перший, за ним другий я розумію що тут і мені пора, стрибок третього і тут я ставлю ліву ногу вперед і стрибок... розумію, що я забортом,дує сильний вітер влице перших 2 сек. і тут 3 сек. моя я смикнув за кільце і побачив вверху розкритий купол, тут я розумію що все зробив правельно, но замісь того щоб розчеканити запаску я кричу з радості і насолоджуюся польотом, і чую страшне диркотання після чого я починаю ловити запаску щоб недати їй розкритися і мені вдається запхати між ноги нерозкритою, і тут я розумію що невсе я зробив правельно, правда преземленя у мене мусіло вже бети на дві ноги і разом, бо запаску інакше відкрию, а при сильному вітрі з запаскою преземлення важче, і тут метрів 30 до землі я бачу як мого попередника тягає вітерок по полі, я розумію що преземлення для мене тяжкіше беде, і тут  ногі разом все є і чую є контакт неначе в пух, але вітерок заставив катульнутися з ковирком впереді і тут сідаю на зад і чую ривок вперед, пізніше ще один, і згадую що на інструктажі говорили що обігати потрібно, але не тут то було, запаска то відкрита, а сил стає всьо менше, і тут знов згадую що потрібно за нижні стропи тягнути, але за які я тягнув незнаю но купол вдалося загасити. Після стрибка ми з парашутами метрів 500 йшли через все литовище, нас було 3 і ми гордо лахали як нас по полю потягало, були такі що всю сторону зелену мали Very Happy  Very Happy  Very Happy  

2 мій стрибок був з тим що стрибав перед мною що у першому разі так і у другому(sаnsei),зразу на слідуючий тиждень з затримкою у 5 сек,прийшлось мені стрибати другим у 2 пятірці зробили ми все бездоганно і про запаску я вже незабув,нас найлегших поставели першими ото гордість.Приземлення було вже нецікаве,штіль повний після приземлення з під купола вилазити прийшлося.

Тепер чекаю свого третього стрибка.
ПовідомленняGenyk © 23.05.09 20:06:18    

taras32 написав(ла):
Тепер чекаю свого третього стрибка.

я також, привіт Cool

_________________
ЛьВіВшЬкИй ПаНк
Повідомленняtaras32 © 24.05.09 22:22:23    

genyk-як шкода шо ти після мене йшов...третій раз впущу тебе вперед,буду мати паро гадостів які потім напишу.... Very Happy  Very Happy  Very Happy
_________________
самый прикольный мультфильм
Повідомленняsansei © 24.05.09 22:54:27    

taras32
Яким поставлять таким і полетиш, я не вибирав першим пригати, така доля  Very Happy
ПовідомленняGenyk © 25.05.09 17:04:30    

можна просто набрати лишніх 10-15 кіло і важити 81-86, тоді точно пставлять перед вами Razz
_________________
ЛьВіВшЬкИй ПаНк
Повідомлення7eMEN-off © 25.05.09 17:13:58    

А мені перший стрибок не сподобався - не кльово було . Думав "ето" щось таке , а насправді нічого особливого. Ось другий то був вже крутий приг- на 5 сек , в ліс на сосни , вітер неймовірний + перший досвід в керуванні некерованого купола.  Якщоб не керував то писец був би мені в тому лісі.  А потім только драйв , як говориться "викупив тєму"
_________________
И ты будешь волков на земле плодить,
И учить их вилять хвостом!
А то, что придется потом платить,
Так ведь это ж, пойми, - потом!
Повідомленняsansei © 25.05.09 17:36:28    

А я після перших двох стрибків з Д-5 на 3 сек і 5 сек поняв що далі так пригати нецікаво буде потрібно дійсно щось більше, доречі чому у нас в Україні не кидають з крилом і всі кажуть що це для першого разу нереально ? За кордоном знайомий пригав перший раз з крилом і казав що в них куполів взагалі немає
ПовідомленняNewcomer777 © 25.05.09 18:17:33    

7eMEN-off
Цитата:
перший досвід в керуванні некерованого купола.  Якщоб не керував то писец був би мені в тому лісі.
Это как ?! Как ты сумел объять необъятное?!  Goof

sansei
В Украине по программе статик-лайн ты можешь прыгать первые прыги на крыле. Ньюанс в том, что программа статик-лайн существует только в Днепропетровске.  Secret

_________________
FU!!! Ask me what does it stand for! Wink
ПовідомленняVictorT © 25.05.09 18:33:13    

taras32 написав(ла):
Приземлення було вже нецікаве,штіль повний після приземлення з під купола вилазити прийшлося.

Если начнёшь укладывать сам, поймёшь, почему из под купола надо выбегать (или выкатываться) Razz Тем более в штиль это как правило труда не составляет.
sansei написав(ла):
доречі чому у нас в Україні не кидають з крилом

Кидают.
sansei написав(ла):
всі кажуть що це для першого разу нереально ?

Кто всі? Зачем обобщать, тем более неправильно понятые вещи? По классической программе обчения сразу прыгать с крылом нельзя. По программам обучения АФФ или статик лайн сразу начинают прыгать с крылом. "Любой каприз за ваши деньги" (с), едете в Киев, Харьков или Днепропетровск и проходите одну из этих программ (хотя, имхо, статик-лайн не лучший выбор в плане безопасности).

_________________
Лучше день потерять, а потом за пять минут долететь © м/ф «Крылья, ноги, хвост»
Повідомленняsansei © 25.05.09 19:12:34    

VictorT

Ясно все поняв  Smile
Просто часто чув в Цуневі що це нереально і перші рази тільки круглий купол і тут на форумі пару разів зустрічав тому і зробив такий висновок
Повідомленняtaras32 © 25.05.09 20:15:21    

VictorT - можливо ти і правий що потім все запутано і інструктура матом гнуть, але парашут я натягнув і склав може ще краще чим перший раз, я рибак, і знаю що гудз прослаблює шнурок і обрив збільшується на 50% швидше чим на прямому - але це окрема тема, тому я склав правельно  і інструктор розібрався без проблем

ВІКТОР-я підтримую sansei що у нас нереально після 3 стрибка стрибнути з крила, особисто мені з дуба 3 раз недуже хочеться, хібашо тоді якщо я б знав що 4 раз я стрибну з крила. Я при 2 стрибку всі стропи тягав щоб попробувати наскільки він керований, після чого був розчарований - 10% небільше, особисто я можливо швидше куплю собі параплан і небуду залежний від когось... бо особисто я б хотів би стрибати з парашутом крилом, але перспективи я у цуневі небачу.

Так скільки треба стрибати на дубах щоб перейти на крило? І скільки це коштує якщо парашут я сам собі куплю? До кого потрібно звернутися?

Буду вдячний кожному за відповідь....
ПовідомленняVictorT © 25.05.09 20:49:59    

taras32 написав(ла):
я при 2 стрибку всі стропи тягав щоб попробувати наскільки він керований,після чого був розчарований

Целенаправленне натяжение свободных концов эффективнее, чем дёргание всех строп Very Happy Razz

taras32 написав(ла):
Так скільки треба стрибати на дубах щоб перейти на крило????

Правильный ответ таков - придётся прыгать столько, сколько конкретному обучаемому понадобится для приобретения необходимых навыков для допуска на крыло (т.е. это индивидуально). Но, как правило, минимум несколько десятков придётся сделать. Общее представление можешь пролучить из темы "Для майбутніх спортсменів парашутистів".

taras32 написав(ла):
і скільки це коштує якщо парашут я са собі куплю???

Не понял вопроса. Скільки коштує що? Если я правильно догадался, что речь о стоимости обучения, то могу сказать, что, как правило, она дешевле парашюта Very Happy И зависит от твоих способностей в том числе. Точной цифры нету.

taras32 написав(ла):
до кого потрібно звернутися????

Опять же не понял, звернутися для чого? Если я снова правильно догадался, то тебе надо обратится к инструктору выбранной программы обучения на выбранной дропзоне.


З.Ы. Вообще-то в данной теме это получается оффтоп, подобные вопросы больше подходят для Питання / Відповіді для "першоразників". Впрочем и ответы на большинство подобных вопросов там уже есть.

_________________
Лучше день потерять, а потом за пять минут долететь © м/ф «Крылья, ноги, хвост»


Змінено: VictorT (25.05.09 21:04:13)
Повідомлення7eMEN-off © 26.05.09 8:44:38    

newcomer777 написав(ла):
Это как ?! Как ты сумел объять необъятное?!


Было значит так :
Парашют раскрылся, купол наполнился , шнурок красненький вытащил з запаски. Красота вокруг. Но понимаю что лететь мне нужно так чтоб глаза мои слепились от закатного солнца , а я  к ниму жопой. Не, ну спиной приземляться это конечно и круто и екстремально , но не хорошо както к солнцу и жопой. Так значит думаю надо развернутся. Выбрал направления розворота , а направления это было строго за правой рукой. Скрестил стропы и жду, жду, жду. Ветер был нереальный и после 15-20 секунд даного действия понял что развернулся градусов на 40 и теперь лечу боком. Ну боком это лучше чем спиной.
Шаг номер два. Огляделся вокруг и понял что лечу тупо в лес . Вот здесь настроение поднялось - романтика , птички поют, запах сосен - что может быть лучше.  Лучше как оказалось быть может . По определению лечу я в окраек леса где сломаны верхушки и на меня торчали охрененные заостренные пики , вот тут сразу спомнились всем извесные екстремальные забавы в Древней Руси , а именно мягкое посажения на Кол. Думать короче здесь некогда. Поскольку летел я правым боком , так и правый передний правый задний строп натянул что есть силы  и чуток перелетел апасные острячки и приземлился в аккурат между деревьями . очень мягкое приземления было , что не совсем и порадывало. Хотелось знаете шлепнуться об землю как мешок с картошкой и купол погасить . Короче приземление нудноватое было хотя и романтичное.

_________________
И ты будешь волков на земле плодить,
И учить их вилять хвостом!
А то, что придется потом платить,
Так ведь это ж, пойми, - потом!
ПовідомленняNewcomer777 © 26.05.09 10:46:28    

7eMEN-off
Цитата:
Поскольку летел я правым боком , так и правый передний правый задний строп натянул что есть силы  и чуток перелетел апасные острячки и приземлился в аккурат между деревьями .

Фигасе!  Shocked ты первый парашютист, которому удалось на круглом куполе натягиванием строп чего-то там перелететь. Обычно при натягивании строп увеличивается вертикальная скорость, и слегка добавляется горизонтальной скорости ( при сильном ветре можно пренибречь)  в ту сторону, с которой ты тянешь стропы.
Хотя, если ты создал необходимой силы реактивную тягу направленнуя вниз ( что в экстремальных ситуациях возможно) , то она слегка компенсировала твой вес, вертикальная скорость уменьшилась - и ты перелетел препятствие. Это более вероятно, чем то, что ты перелетел деревья натянув
Цитата:
правый передний правый задний строп
Drink
_________________
FU!!! Ask me what does it stand for! Wink
Повідомлення7eMEN-off © 27.05.09 9:11:03    

newcomer777

Может и так . Но понял точно , что когда стропы натянул скорость немного увеличилась, по крайней мере мне так показалось.

_________________
И ты будешь волков на земле плодить,
И учить их вилять хвостом!
А то, что придется потом платить,
Так ведь это ж, пойми, - потом!
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Про перший СВІЙ стрибок із парашутом Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 2
1, 2  далі

 
Перейти до:  






© 2001-2017, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС




Экстремальный портал VVV.RU