Lviv eXtreme club

 ДопомогаПравила   ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   Мобільна версіяМобільна версія   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Планеризм. Де? Скільки? Як?

Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Повітряні кулі / Параплани / Дельтаплани / Планери / Граунд ланч / Аерошути Сторінка 1 з 1
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Попередня тема :: Наступна тема  
Повідомленняira © 11.07.08 7:54:21    Планеризм. Де? Скільки? Як?

"Были фрегаты, крейсеры, линкоры, теперь появились атомные суда, а парусные яхты
остаются. Так и планеры. Их будут строить и летать на них до тех пор, пока будут
восходящие потоки и будут люди, стремящиеся летать. А они будут всегда".

                                                              О.К. Антонов

      Перечитуючи ці слова відомого українського авіаконструкторая мимоволі задумуюсь над тим що люди всетаки можуть літати, і причому  не за рахунок мотору літаків, а використовуючи власну інтуїцію, розум та термічні потоки. Думаю багато хто бачив лелек, які парять в небі зовсім не махаючи крилами і набираючи при цьому висоту? Так само і планер. Коли земна поверхня достатньо прогріваеться від сонця, надлишкова теплота починае випаровуватись у вигляді теплових потоків, причому теплові потоки тим сильніші, чим більша різниця температур вище і нище лежачих шарів повітря. Піднімаючись до певної висоти тепло починае конденсуватись у вигляді кучових хмаринок, які і є найбільш характерною ознакою парящої погоди….Якщо хтось думае, що це страшно, то хочу вас запевнити в протилежному, особисто я під час стрибків з парашутом почуваю себе набагато моторошніше ніж в польоті, можливо це через те, що немае характерного шуму мотору, який переважно і створює дискомфорт під час польоту, оскільки планер летить тільки за рахунок швидкості а набирае висоту у теплових потоках.
      Багато у кого виникае питання, як же планер піднімаеться у небо? А піднімаеться він на буксирі за маленьким літачком, Вілгою-35. І, набравши потрібну висоту, планерист сам відчіпляє планер від літака. Сам планер, являє собою невеличкий літачок довжиною 8 м і розмахом крил 16 м, маса пустого планера 292 кг.

"Испытай один раз полет и твои глаза навечно будут устремлены в небо.
Однажды там побывав, на всю жизнь ты обречен тосковать о нем".

                                                             Леонардо да Винчи

      Для тих хто справді хоче відчути політ, політати у хмарах та побачити чудові краєвиди з висоти 1000м потрібно не багато, причому головне це бажання. Ну і звичайно гроші, куди ж без них Smile Нажаль, в західні україні найбільш прогресивним авіаклубом де можна політати на планері і стрибнути з парашутом є Рівненський авіаспортклуб. За наявності "льотної" погоди потрібно лише узгодити з командиром планерної ланки чи будуть польоти (чи часом льотний склад не поїхав на якісь змагання). Після приїзду на аеродром потрібно перевіритись у лікаря, який ні в якому разі не допустить, якщо у вас буде високий чи занадто низький тиск і взагалі нездоровий вигляд, тому напередодні краще добре виспатись і не зловживати алкогольними напоями.

Є три варіанти, як говорять в народі "покаталок" на планері:
  1. Політ з вищим пілотажем – літак вас піднімає на висоту 600 м і досвідчений інструктор, який буде сидіти в задній кабіні, спочатку робить штопор, мертву петлю і т.д.  Тривалість польоту – 10 хв, вартість такого задоволення близько 250 грн.
  2. Політ в зону – планер піднімаеться на висоту 800-1000 м і при наявності парящої погоди  ви можете пролетіти міні-маршрут в околицях аеродрому, а якщо нижня кромкахмар знаходиться високо, то інструктор може випарити навіть до висоти 2000м. Тривалість – 30 хв, вартість 180 грн.
  3. Звичайний політ по кругу, планер піднімають на висоту 300 м і він виконує звичайний політ по кругу, тривалість 8 хв, а коштує  це 100 грн.
       Якщо після першого польоту ви почнете відчувати сильний неботоксикоз і мимоволі, сидячи на роботі, виглядати у небі кучові хмаринки, то це вже діагноз планериста.
У такому випадку вам потрібно буде за зиму вивчити теорію, пройти льотно лікарську комісію і уже з квітня за наявності хорошої погоди можна розпочинати навчання. Під час першого року навчання спортсмени – планеристи освоюють техніку польоту по кругу, що включае в себе взліт,політ на буксирі за літаком, власне політ по кругу з виконанням 1го, 2го, 3го і 4го розворотів, західу на посадку і саму посадку. Вартість навчання залежить від того наскільки легко ви будете освоювати програму. Приблизна вартість першого року навчання разом з клубним внеском (800 грн, а для студентів і учнів – 300)  - 3500 - 4000 грн. Уже з другого року  навчання вартість зменшуеться майже у два рази. Спортсмени рівненського авіаспортклубу – чемпіони та призери чемпіонатів України та Європи, інструктора в РАСКу самі найдосвідченіші в україні, а колектив спортсменів самий дружний! В цьому році з-поміж 8 спортсменів першого року семеро з інших міст України.
Для детальної інформації про польоти і стрибки читайте новини на сайті Sky Sport Rivne


_________________
"Рождённый ползать, летать не может..."
(народна мудрість)
ПовідомленняNeftis © 11.07.08 10:24:03    

На цих вихідних опробувала на собі
ira написав(ла):
Політ з вищим пілотажем – літак вас піднімає на висоту 600 м і досвідчений інструктор, який буде сидіти в задній кабіні, спочатку робить штопор, мертву петлю і т.д.  Тривалість польоту – 10 хв

Оскільки не стикалася раніше з авіацією, для мене справжнім дивом було, що той літачок не просто літав, а ще й робив такі складні фігури вищого пілотажу Angel
Сказати просто, що то було класно, означає нічого не сказати  Yahoo  Yahoo  Yahoo  Не можливо ні з чим порівняти враження коли літак перевертається носом до низу, і ти дивишся на зелену травичку на землі з такої висоти.. це настільки захоплює і проникає до глибини душі, що просто здається,  час зупинився і ти попав на мить в іншу реальність.. та найбільше вразило саме небо, коли через прозору кабінку планера ти дивишся на білі, пухнасті хмари і вони так близько, що здається можна рукою погладити Smile  враження просто незабутні і незрівненні!
ira написав(ла):
 Якщо після першого польоту ви почнете відчувати сильний неботоксикоз
ну тепер хоч знаю свій діагноз LOL
ПовідомленняZippo © 11.07.08 10:34:08    

А от і сама Neftis  Навіть можна роздивитися лице Jokingly ТУТ можна переглянути відео з цього дня. Wink


Neftis_planer.jpg
 Опис:
Neftis в планері
 Розмір файлу:  43.73 KB
 Переглянуто:  7478 раз(ів)

Neftis_planer.jpg



_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняVictorT © 11.07.08 20:53:49    

Тоже в этот день попробовал пилотаж на Бланике, собственно идея и первый полёт мой и были, по причине отсутствия прыгов Sad Оно конечно прикольно, но таких эмоций, как у других, не вызвало, всё-таки фрифол трудно чем-то заменить, "трогать облака" в свободном падении круче. У всех была одинаковая программа, штопор, пару петель, пару разворотов на горке, забыл, были ли бочки. Что действительно, не скажу, впечатлило, но удивило, когда на высоте 100 метров пилот сказал "ну, мы ещё успеваем один переворотик, и заходим на посадку". Я на такой высоте под крылом уже стараюсь не делать особо кардинальных маневров.
З.Ы. В планер я конечно же сел со своим высотником, из-за чего сказали "Смотрите, какой оптимист, у него высотник на четыре тысячи" Very Happy



36.jpg
 Опис:
Собственно, тут видно "оптимистический высотник" :D
 Розмір файлу:  71.41 KB
 Переглянуто:  7414 раз(ів)

36.jpg



_________________
Лучше день потерять, а потом за пять минут долететь © м/ф «Крылья, ноги, хвост»
ПовідомленняНаталі © 21.07.08 9:57:25    

Smile Ну що ж, вчора я також випробувала на собі вищий пілотаж на планері. Перед польотом (а було у мене 1,5 дня часу) вислухала самі різні погляди на покатушки, одна крилата спортсменка навіть сказала, що не пробувала і не хоче, бо їй страшно (уявляєте)?? Мені сподобалось: якісно нові відчуття, що гарно прополіскують мізки!!! Виконання фігур інструктором перехоплює подих! (До речі, не знаю як можна боятись, якщо інструктор ззаді співає веселих пісеньок, під час польоту, а також весело і заразно регоче, за що йому велике спасибі!!!)
Звичайно, кожен сам для себе має вирішити на чому "ходити" в небо, але це спробувати однозначно варто!



Planer-Natali.jpg
 Опис:
 Розмір файлу:  60.82 KB
 Переглянуто:  7240 раз(ів)

Planer-Natali.jpg



_________________
Чтобы сохранить ангельский характер, нужно дъявольское терпение!
ПовідомленняVictorT © 21.07.08 12:10:36    

Наталі написав(ла):
одна крилата спортсменка навіть сказала, що не пробувала і не хоче, бо їй страшно (уявляєте)??

Неужели Вика? Very Happy
ПовідомленняНаталі © 21.07.08 13:10:17    

VictorT написав(ла):
Неужели Вика?

Ага, але думаю вона блефує Wink хіба крилаті можуть боятись якогось там маленького літачка????

_________________
Чтобы сохранить ангельский характер, нужно дъявольское терпение!
ПовідомленняTerry © 11.08.09 10:37:34    

Львівський планер робить таке саме? Якщо так, то які умов і т.д.
_________________
Все що нас не вбиває — робить нас сильнішими.
ПовідомленняZippo © 11.08.09 12:09:15    Планеризм у Львові

Terry написав(ла):
Львівський планер робить таке саме?
Ні тому що:
- в нас на аеродромі катали тільки по кругу (без вищого пілотажу) принаймні я не бачив шоб вони щось захоплююче витворяли...
- зараз у нашого літачка Вільга 35А майже вийшов ресурс двигуна, тому на планері нікого останні роки не катають і навряд чи будуть...
- планеристи від "простою" втрачають свою кваліфікаію...
Хто більше вкурсі про стан планеризму в Цуніві, можете поправити...

_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняVictorT © 11.08.09 12:41:01    

ZIPPO написав(ла):
принаймні я не бачив шоб вони щось захоплююче витворяли...

Году в 2003-ем я таки видел, что вытворяли.

ZIPPO написав(ла):
Хто більше вкурсі про стан планеризму в Цуніві, можете поправити...

Не интересовался этим, но в этом году наблюдал этот планер только на земле.

_________________
Лучше день потерять, а потом за пять минут долететь © м/ф «Крылья, ноги, хвост»
ПовідомленняTerry © 11.08.09 13:18:00    

Шкода, планер - -також літак і також душа рветься в небо. шкода було на нього дивитися на припоні.
А іншим літаком не можна його розігнати? Чи економічно недоцільно?

_________________
Все що нас не вбиває — робить нас сильнішими.
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Повітряні кулі / Параплани / Дельтаплани / Планери / Граунд ланч / Аерошути Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  






© 2001-2017, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС




Экстремальный портал VVV.RU