Lviv eXtreme club

 ДопомогаПравила   ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   Мобільна версіяМобільна версія   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Життя того варте або 3 хвилини у небі

1, 2  далі
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Про перший СВІЙ стрибок із парашутом Сторінка 1 з 2
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Попередня тема :: Наступна тема  
ПовідомленняDEFAULT © 12.05.08 1:10:59    Життя того варте або 3 хвилини у небі

Нарешті настав цей день! Звичайний суботній ранок як і прогноз синоптиків не обіцяв нічого надзвичайного окрім підйому о 6 годиніSmile Чотиригодинний тренінг у Львівському АСК позаду, і я разом з іще декількома "першоразовиками" їдемо на аеродром "Цунів".
     Після прибуття починається найцікавіше... Спочатку заповнюємо різні папірці типу, що ми ознайомлені з технікою безпеки і т.п., проходимо лікаря, оплачуємо стрибок... Потім знову залазимо в тренажери та повторюємо усе з початку: відділення від літака, поведінка в повітрі, приземлення та дії в аварійних ситуаціях... усі збираємося у кімнаті, де знаходяться наші парашути.
     Інструктор починає показувати, як складати додатковий парашут, паралельно розповідаючи різні ситуації з життя парашутистів, далі усі шикуємося по черзі – від найважчого до найлегшого. Як не дивно бачу, що більшість з нас - це дівчата...Embarassed  Усіх ділять на заходи, тобто коли хто буде стрибати, та в якій групі сідатиме у літак.
     Отримую основний парашут типу Д5-2 номер 49 1981 року народження та запасний номер 03 приблизно того ж віку Smile Починається не дуже приємна але необхідна процедура перевірки та підгонки парашутів, інструктор перевіряє усі страхувальні пристрої, далі нам видають парашутні "шоломи", що до болі нагадують танкістські...
     І у таких обладунках, які, до речі, важать біля 20-25 кг після команди: "Наліво" повертаємось та "з піснею" починаємо крокувати за інструктором до маленького АН-2.
     Починається посадка. За один раз він може підняти у повітря 10 парашутистів. Спочатку сідають найлегші, а за ними найважчі. У своїй групі я вийшов найважчим, тому й зайшов останнім та сів біля дверей...
     Коли кожен зайняв своє місце та встиг 10 разів запитати себе, що він тут забув/робить, інструктор дає кожному підвішений на десантному тросі фал до якого згодом причеплять стабілізуючий купол. Здається все, тепер починається найцікавіше, маленький АН потрохи починає прогрівати свій мальнький але потужний (1000 к.с.) двигун та потрохи виїжджає на злітну смугу.
     Відділення від землі відбувається майже непомітно, починає обертатися стрілка висотоміра, відраховуючи висоту (читай хвилини) до стрибка. Час від часу інструктор відкриває двері, щоб перевірити швидкість та напрям вітру, а переді мною відкриваються мальовничі краєвиди оточуючих аеродром озер та лісів... відчуттів майже нема... ні страху... ні хвилювань... тільки одне захоплення небом...
     Літак на висоті 450-500 метрів... інструктор висмикує усім запобіжні стопори на автоматі запасного парашута, на висоті 700 метрів лунає два коротких гудки для інструктора - треба викинути пристрілку. Це робиться для того, щоб визначити приблизне місце приземлення парашутистів. Літак лягає на бойовий курс... усі парашутисти посміхаються один одному але це виходить не дуже переконливо...
     На висоті 1100 метрів коли літак знаходиться приблизно над аеродромом лунає один довгий сигнал. Інструктор подає знак: "Перші двоє приготуватися!"...
     Тут раптом я усвідомлюю, що це стосується мене!! Усі думки раптом зникають з голови, тупо встаю та підходжу до інструктора, чую команду "Приготуватись!" - впираю ліву ногу у лівий кут дверей, права позаду, напружуюсь... права рука тримає кільце, ліва зверху... - Пішов!... Відчуваю невеличкий поштовх у ліве плече, енергійно відштовхуюсь обома ногами та опиняюсь поза літаком...
     На мить усе ніби завмирає: небо, літак, усе... здається, час просто забуває про тебе... далі все повертається "на кругі своя"... літак моментально зникає з поля зору зі швидкістю 160 км/год, а ти починаєш падати! ...ааааААА!!!!Firsttimer... рахуєш про себе 221, 222, 223 та смикаєш за кільце... чуєш над головою нескінченно приємний шурхіт парашуту, який відкривається (його можна порівняти тільки з шурхотом крил янголят)... 224, 225, 226... дивлюсь нагору на величезний білий купол зверху на якому лежить маленький стабілізуючий парашутик, все добре).
     Тепер можна подивитись по сторонах... десь зліва бачу свого сусіда... витягаю запобіжний тросик додаткового парашуту, щоб той не спрацював на висоті 500 метрів... роблю контрольні повороти... вліво... вправо... назад... все добре! ні,  ВСЕ С.У.П.Е.Р!!!Crazy Нарешті можна заспокоїтись та трошки подивитись на безмежно велике та гарне небо!)... чую характерний трескіт - спрацював прибор запасного парашуту, треба готуватися до приземлення...
     Починаю шукати на землі нерухому точку - це буде точка мого приземлення: виставляю вперед великий палець лівої руки та наводжу його на якусь цегляну споруду аеродрому, здається вона не рухається, значить буду сідати десь в тому районі. Визначаю напрямок руху землі... вона "набігає" на мене... 100 метрів... земля починає наближатись все швидче і швидче... ноги разом, трохи зігнуті в колінах і напружені, ступні паралельні до поверхні... відчуваю невеличкий поштовх зі сторони землі (по силі приблизно як стрибок з метрової висоти ), падаю на лівий бік, парашут мене розгортає та починає тягнути по землі, згадую поради інструктора : "Підтягнути до себе нижні стропи та "погасити" купол!"... навпомацки знаходжу стропи та починаю підтягувати до себе, парашут деформується, підводжуся на ноги, оббігаю основний купол - парашут повністю складається... все, я на землі! Х)... можна не поспішати, знімаю з себе шолом та парашутні окуляри, роблю набираю повні легені повітря та розумію, що це нірвана...

Того дня та й тієї ночі нічого більше окрім повної спустошеності я не відчував...Cool

P.S.: Велика подяка інструктору - випускаючому, що добре навчив та за приземлення на поле, а не на дерева або у воду!).
P.P.S. Першоджерело знаходиться тут.
ПовідомленняNeftis © 12.05.08 9:02:09    

Smile  гарно написав, висвітлив багато технічних моментів, які взнаєш уже після стрибка як правило, а в польоті відчуваєш швидше на підсвідомому рівніSmile

DEFAULT написав(ла):
Того дня та й тієї ночі нічого більше окрім повної спустошеності я не відчував..

її допоможе зняти наступна подорож в небо Wink
ПовідомленняZippo © 12.05.08 9:32:52    

DEFAULT написав(ла):
Інструктор починає показувати, як складати додатковий парашут
 Shocked Це він просто показував чи когось вчив? Surprised

DEFAULT написав(ла):
Як не дивно бачу, що більшість з нас - це дівчата...
Наші дівчата самі абезбашеніші Crazy

DEFAULT написав(ла):
далі нам видають парашутні "шоломи", що до болі нагадують танкістські...
Більшість і є танкістськими Smile

DEFAULT написав(ла):
Час від часу інструктор відкриває двері, щоб перевірити швидкість та напрям вітру
LOL Наврядчи він це робив заради цього, просто він провітрював салон і трохи наганяв страху в ваших очах при відкритому люці Very Happy

DEFAULT написав(ла):
інструктор висмикує усім запобіжні стопори на автоматі запасного парашута
Правельніше звучить трошка інакше. Інструктор висмикує усім гнучкі шпильки на страхуючому приборі (ППК-У) запасного парашута. Wink

DEFAULT написав(ла):
На висоті 1100 метрів
Хмм... Навряд чи вас піднімали на таку висоту. Максимально 1000 м. якщо затримка не більше 3 сек. З 1100 м. скидують шуршати під стабілкою 5-10 сек.

DEFAULT написав(ла):
літак моментально зникає з поля зору зі швидкістю 160 км/год
Вас викидують при швидкості 140 км/год. Wink

DEFAULT написав(ла):
чуєш над головою нескінченно приємний шурхіт парашуту, який відкривається (його можна порівняти тільки з шурхотом крил янголят)
Абалденно написав Happy

DEFAULT написав(ла):
витягаю запобіжний тросик додаткового парашуту, щоб той не спрацював на висоті 500 метрів...
Трошка не так. Витягую червоний чекуючий шнур на запасному парашуті, щоб той не спрацював на висоті 400 м. саме на таку висоту принято виставляти прибор... Також у народі на червоний чекуючий шнур ще говорять - "рижая"  Goof

DEFAULT написав(ла):
знімаю з себе шолом та парашутні окуляри
А де ти взяв ті окуляри і навіщо вони тобі були потрібні? Surprised
_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняНаталі © 12.05.08 10:06:11    

DEFAULT написав(ла):
Того дня та й тієї ночі нічого більше окрім повної спустошеності я не відчував...


Ось і весь текст віддає повною спустошеністю, то звичайно індивідуальне, проте мене перший приг окрилив (по словах очевидців, досі окрилена бігаю)...

Ну що ще сказати, вкотре прочитати інструктаж проходження пригів (причому трохи перекручений) непогано, та на нові подвиги не надихає...

А загалом, як для тексту статті журналу ЛЬвівської Політехніки, то "нічого"

_________________
Чтобы сохранить ангельский характер, нужно дъявольское терпение!
ПовідомленняProff © 12.05.08 10:27:52    

DEFAULT
Цитата:
усі парашутисти посміхаються один одному але це виходить не дуже переконливо...
- це в нас називають "ідіотською ухмилкою" Smile
Цитата:
його можна порівняти тільки з шурхотом крил янголят
- не даремно "парашут типу крило" і "параплан" називають крилами. А людей ангелами.
Цитата:
Того дня та й тієї ночі нічого більше окрім повної спустошеності я не відчував...
- а чо? шо ше хочеш? Surprised
ПовідомленняANGELo © 12.05.08 10:40:35    

Proff написав(ла):
не даремно "парашут типу крило" і "параплан" називають крилами. А людей ангелами.

цікава звичайно думка Shocked

_________________
А-Га
ПовідомленняDEFAULT © 12.05.08 18:17:06    

ZIPPO написав(ла):
Shocked Це він просто показував чи когось вчив? Surprised
це він просто показував, щоб у випадку його випадкового та не дуже Pardon розкриття ми змогли усе впакувати до купи.

ZIPPO написав(ла):
LOL Наврядчи він це робив заради цього, просто він провітрював салон і трохи наганяв страху в ваших очах при відкритому люці Very Happy

не знаю, що він там на кого наганяв але по обличчю Зеноновича було видно, що він періодично  щось дуже й дуже пильно вивчає та роздивляється Cool

ZIPPO написав(ла):
Правельніше звучить трошка інакше. Інструктор висмикує усім гнучкі шпильки на страхуючому приборі (ППК-У) запасного парашута. Wink
Вас викидують при швидкості 140 км/год. Wink

Трошка не так. Витягую червоний чекуючий шнур на запасному парашуті, щоб той не спрацював на висоті 400 м. саме на таку висоту принято виставляти прибор... Також у народі на червоний чекуючий шнур ще говорять - "рижая"  Goof
добре, прийму до уваги!l дякую! Clapping Good

ZIPPO написав(ла):
А де ти взяв ті окуляри і навіщо вони тобі були потрібні? Surprised
окуляри зі скрекотом у душі видав Зенонович, для того, щоб не загубив власні....Secret
ПовідомленняDEFAULT © 12.05.08 18:50:20    

Наталі написав(ла):
Ось і весь текст віддає повною спустошеністю, то звичайно індивідуальне, проте мене перший приг окрилив (по словах очевидців, досі окрилена бігаю)...

Ну що ще сказати, вкотре прочитати інструктаж проходження пригів (причому трохи перекручений) непогано, та на нові подвиги не надихає...

А загалом, як для тексту статті журналу ЛЬвівської Політехніки, то "нічого"


Мета допису у блозі, як і самого блогу та його автора полягала у тому, щоб просто висловити на папері максимально наближено та реалістично один не дуже звичайний день з його життя, а НЕ привити комусь почуття спустошеності Neutral або надихнути на нові подвиги та скрупульозно з усіма технічними деталями байдужо описати звичайний перший стрибок на звичайному парашуті Д5-2 зі звичайної висоти в 1 км.

І загалом шановна пані Наталі прохання безпідставно не приписувати мене до числа журналістів журналів типу "Авдиторія" та тому подібних видань!  Bomb  Angel-devil
ПовідомленняDEFAULT © 12.05.08 18:57:48    

Proff написав(ла):

- а чо? шо ше хочеш? :O


Більше відчутів!!!Crazy тільки не занабто Invalid
напевно скористуюсь порадою ZIPPO та спробую роуп Yahoo  Clapping  Goof  Dance  Crazy
ПовідомленняНаталі © 12.05.08 18:59:23    

Very Happy  Very Happy  Very Happy Добре, добре... не приписуватиму... почитаєш сам себе через місяць часу - тоді зрозумієш, а зараз не буду ображати Ваше его, адже талант до писанини десь там є, тільки не приховуйте його за банальною реалістичністю...

DEFAULT написав(ла):
звичайний перший стрибок на звичайному парашуті Д5-2 зі звичайної висоти в 1 км
як тобі сказати, може для тебе то, як раз плюнути, звідкись там звалитись, шо там, подумаєш, якихось 1000 метрів туди, 1000 метрів сюди...  Goof , бо ж для мене то було щось нове в житті... Smile
ПовідомленняDEFAULT © 12.05.08 19:14:04    

Наталі написав(ла):
як тобі сказати, може для тебе то, як раз плюнути, звідкись там звалитись, шо там, подумаєш, якихось 1000 метрів туди, 1000 метрів сюди...  Goof , бо ж для мене то було щось нове в житті...

яким воно б не здавалося звичайним на все тре мати силу волі!!
а тобі як представниці неперевершеної половини людства і не тільки це Wink....можу сказати одне: R.E.S.P.E.C.T. Clapping  Allakh  Very Happy
ПовідомленняANGELo © 12.05.08 19:22:53    

DEFAULT написав(ла):
він періодично  щось дуже й дуже пильно вивчає та роздивляється

це в нього з народження. Не буде ж він в носі ковирятися. Тому створює вигляд, що прораховує в голові ймовірність посадки статистичної вибірки парашутистів при трьох змінних факторах і двох константах на ліс, між четвертим та третім рядом дерев, якщо дивитися зверху, і починати рахувати з півночі маючи на увазі те, що дерево, на яке має приземлитися група парашутистів з ймовірністю не менше 77.89% зі 100%, має бути не нижчим за 15м і не більше за 16.3м пропускати широколистні дерева не властиві для нашого середньоконтинентального помірного клімату з китайським рисами, і з маленьким акцентом південної Африки + маленька родзинка з Антарктиди.
От ти так попробуй то все в голові вирахувати, поки самоліт летить!... теж будеш з таким виразом дивитися вниз і думати "Оно мнє надо? Shocked "

_________________
А-Га
ПовідомленняDEFAULT © 12.05.08 19:24:44    

ANGELo написав(ла):
це в нього з народження. Не буде ж він в носі ковирятися. Тому створює вигляд, що прораховує в голові ймовірність посадки статистичної вибірки парашутистів при трьох змінних факторах і двох константах на ліс, між четвертим та третім рядом дерев, якщо дивитися зверху, і починати рахувати з півночі маючи на увазі те, що дерево, на яке має приземлитися група парашутистів з ймовірністю не менше 77.89% зі 100%, має бути не нижчим за 15м і не більше за 16.3м пропускати широколистні дерева не властиві для нашого середньоконтинентального помірного клімату з китайським рисами, і з маленьким акцентом південної Африки + маленька родзинка з Антарктиди.
От ти так попробуй то все в голові вирахувати, поки самоліт летить!... теж будеш з таким виразом дивитися вниз і думати "Оно мнє надо? Shocked "


жжош Very Happy  Good  LOL
ПовідомленняНаталі © 12.05.08 19:25:21    

та ну тебе, як я після цих слів
DEFAULT написав(ла):
тобі як представниці неперевершеної половини людства і не тільки це ....можу сказати одне: R.E.S.P.E.C.T.     
можу тобі щось погане написати, взяв все спортив  Goof  Goof Very Happy  LOL  LOL  LOL  Crazy  Crazy  Crazy
_________________
Чтобы сохранить ангельский характер, нужно дъявольское терпение!
ПовідомленняZippo © 12.05.08 19:26:58    

Дядько ANGELo переохолодився на рафтінгу цими днями , тому не звертайте уваги  Crazy
_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Про перший СВІЙ стрибок із парашутом Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 2
1, 2  далі

 
Перейти до:  






© 2001-2017, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС




Экстремальный портал VVV.RU