Lviv eXtreme club

 ДопомогаПравила   ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   Мобільна версіяМобільна версія   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Хто вчився по класичній "Програмі №2"?

Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Парашутизм (RW, CRW, FF) / Бейс-джампінг / Вінгсьют / Аеродинамічна труба Сторінка 1 з 1
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Попередня тема :: Наступна тема  
ПовідомленняDynozavr © 08.12.14 20:00:49    Хто вчився по класичній "Програмі №2"?

Всім привіт! Хто пройшов класичну програму навчання? Поділіться враженнями, досвідом, і порадами!  Як "чайнику" дорости і дожити до "крила" ?
Дякую! Firsttimer

_________________
Don't Worry, Be Happy!
ПовідомленняEugeneKorchinsky © 08.12.14 20:16:44    

Усе написано тут http://extreme.lviv.ua/forum/viewtopic.php?t=431
По факту, після усіх перечислених стрибків з Д1–5У багато народу перейшло на м’яку медузу минуючи УТ-15 і ПО-16.

_________________
Аеродром Цунів 2017: Ваш перший стрибок з парашутом поглядом моєї відеокамери http://vk.com/club39280960
ПовідомленняDynozavr © 08.12.14 20:40:40    

Дякую! Неуважна, сама не знайшла цю тему. Розписано чітко і зрозуміло Smile Теоретично - виходить, що "класику" можливо  пройти за 10 стрибків  Cool
_________________
Don't Worry, Be Happy!
ПовідомленняTurbocuda © 08.12.14 22:34:28    

Теорія часто розходиться з практикоюSmile  

Звичайно ж сьогодні скакати класику в обов"язковому порядку по 200 раз, як за Совєтів не потрібно і не має можливості)) А ще з"явились сучасні технології, тобто "аеротруби", які допомагають пришвидшити процес проходження "програми" в рази. Тому сучасні українські "класики" Smile, вирушають освоювати такі "труби". На щастя вони вже є і в Україні! Це атракціони(саме атракціони, бо до професійних аеротруб для навчання парашутному спорту вони відношення ніякого не мають, але основні ази на них навчитись можна) на "Чайці" та "Ульот" в Києві.

Але й за 20-30 раз дуже мало кому вдається завершити класику, оскільки багато залежить ще й і від фізичної та психологічної підготовки студента.
Повідомленняradhaur © 09.12.14 11:28:24    

ну я пересів на м’яку медузу на 42 стрибку, і це я судячи по всьому був самий тугий з всієї нашої банди Smile
ПовідомленняTurbocuda © 09.12.14 14:18:26    

Погодься Стас, що не в останню чергу і завдяки поїздкою на "Чайку"...
ПовідомленняDynozavr © 09.12.14 14:39:10    

В аеродинамічну трубу на Чайку ми зганяли  компанією 6 чоловік, три тижні назад. Для новачків тренування в трубі це справді цінний досвід.  Добре що Костюк надоумив нас поїхати, бо ми спочатку не хотіли  )) Навесні плануємо знову їхати.
До речі якщо б раптом знайшлися бажаючі потренуватися в аеротрубі,  6 - 8 чоловік, то можу відвезти..заодно і сама політаю.
Навчання хотілося би пройти з мінімальною кількістю стрибків.. так щоб літом вже відриватися в Цуневі на 100%, на "крилі"  Dance
Але навчальні стрибки - це теж велике задоволення  Smile

_________________
Don't Worry, Be Happy!
ПовідомленняLucky © 10.12.14 10:02:03    

Для того щоб пересісти на крило треба інстенсивно пострибати перед ним - це напевно саме важлимве тут.
Тоді ти більше звикнеш до цього, емоції не будуть валити фонтаном, а зможеш зконцентруватись на завданні, тоді і почне получатись.
Не ганяйся за мінімальної кількістю стрибків - якщо хочеш стрибати з парашутом воно все одно рано чи пізно воно буде твоє.
А вот якщо ти пройдеш типу "класику" і на 15 чи 20 прижку тобі дадуть допуск до "крила" - тоді, якщо ти приїдеш на якусь іншу серйозну ДЗ тобі полюбому і як мінімум скажуть пригати контрольний. І на тебе будуть реально дуже підозріло дивтись.
Якщо фінанси дозволяють краще пройди АФФ.
Якщо все таки класика, то в першу чергу треба правильно визначити де саме ти будеш її пригати. Потім треба вгадати час щоб протягом місяця-двох там завжди були стрибки. Ну і інтенсивно стрибати. ТОді рано чи пізно прийде неминучий успіх Smile

_________________
SkyDiving rulezzzz Firsttimer Firsttimer Firsttimer Firsttimer Firsttimer
ПовідомленняTurbocuda © 10.12.14 10:11:19    

Вашою основною проблемою відриватися на "крилі" буде не ваше бажання і те як ви швидко будете готові до переходу, а ваші фінансові можливості...

Оскільки на Західній Україні майже немає орендних парашутних систем, щоб літати на крилі вам потрібно буде його купити... ще й ранець і запаску, і страхуючий прилад... Все це ой як не дешевево...

Хоча може для вас це і не проблема)
ПовідомленняDynozavr © 10.12.14 12:45:10    

Lucky, дякую - на рахунок емоцій  ти попав "в точку".  Описувати їх не буду бо то все лірика, і хто стрибав той знає - але це  проблема, яку треба побороти, бо під час стрибка ті емоції заважають зосередитися на завданні,  а в "нестрибкові" дні вони несуть в собі певний ризик - отримати важким тупим предметом від рідних чи друзів , якщо знову почну говорити про стрибки  Invalid
Напевно, попри деякі недоліки класичної програми - в тому її перевага, що встигаєш настрибатися і по закінченню навчання вже  сприймаєш стрибок тверезо і без ейфорії.
Turbocuda, звичайно що заробити на парашутну систему важко, особливо зважаючи на теперішній курс валюти. Доведеться  багато в чому обмежити себе. Але все залежить від пріоритетів, правда?

_________________
Don't Worry, Be Happy!
ПовідомленняTurbocuda © 10.12.14 13:15:44    

Якщо пріоритети виставлені і фінанси дозволяють, раджу вже займатись моніторингом сайтів по продажу парашутної техніки (dropzone.com, skycentre, відповідні стрінки в соцмережах). Зима це період розпродажу вього, що звязано з парашутизмом - сезонний спорт як не крути. Якщо повезе можна зібрати дуже непогану б/у системку(бо в новій нема потреби - все одно за рік-два будеш продавати) за відносно невеликі гроші..
ПовідомленняУгрюмый © 12.12.14 13:21:55    

Dynozavr
реальна програма... трошки статистики... На аеродромі Крупське Львівська обл. за сезон  (календарний рік!!!) пересаджують на "Крило" до 10 чоловік, середня кількість стрибків 20, рекорд за 11, максимально за 27. в наявності для студентів 7 систем (від класики до 150-го розміру). Підхід індивідуальний... питань може бути багато, самому складно прийняти рішення, краще поспілкуватись з інструктором, факторів безліч (від розташування аеродрому до психологічної сумісності і т.д.).
Без образ... вислухати можна всіх, тільки не плутай інструктора з "досвідченим парашутистом"!

_________________
Прыгать страшно — не прыгать стыдно!
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Парашутизм (RW, CRW, FF) / Бейс-джампінг / Вінгсьют / Аеродинамічна труба Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  






© 2001-2017, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС




Экстремальный портал VVV.RU