Lviv eXtreme club

 ДопомогаПравила   ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   Мобільна версіяМобільна версія   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Польоти на параплані. Сезон 2015

назад  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  далі
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Повітряні кулі / Параплани / Дельтаплани / Планери / Граунд ланч / Аерошути Сторінка 7 з 9
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Попередня тема :: Наступна тема  
ПовідомленняZippo © 09.01.13 12:30:36    Польоти на параплані. Сезон 2015

В минулому році кілька львів екстірм клубівців (Zippo, Lub4uk, Angelo, Spike, Olimpic) долучились до прекрасного — парапланеризму. Вивчитись на самостійних парапланеристів нам завадило міжсезоння. В цьому році ми будемо завершувати навчання і могли б паралельно допомагати бажаючим навчитись літати на параплані.
Щоб відсіяти зайві запитання в темі і полегшити інструктору OzzY житття, нижче наведено кілька відповідей на запитання, які найчастіше задають «першоразники».

Чи є можливість просто політати не проходячи курсу навчання? Скільки це коштуватиме?
Так можна! І навіть треба.
Переважно тандемщиків (пілотів що катають на двомісному параплані) завжли можна зустріти на льотних місцях, місцях польотів парапланеристів чи місцях проведення змагань. Також у гірських туристичних центрах (Славське, Боржава (с. Пилипець), Крим тощо.)
Вартість польоту тривалістю 15–25 хв. коливається у межах 150–250 грн. Висота польоту залежить від місця старту. За сприятливих умов пілот може набрати висоту від кількох сотень метрів до кілометру, а то й вище.

Хто може займатися парапланеризмом? Чи є якісь обмеження у віці, статі чи вазі? Чи існують медичні протипоказання?
Парапланеризмом може займатись практично будь-яка людина, що володіє помірно пристойним здоров’ям. У парапланеризмі не обов’язково бути атлетом. Але все ж, під час зльоту, вам доведеться бігати, витримуючи опір купола в 15–20 кг, а під час посадки відчувати навантаження яке можна порівняти зі стрибуванням зі стільця.
Потрібні: пара ніг, спина в нормальному стані, нормально працюючі легені, і серце для їх підтримки.
Складніше з головою. Тут потрібна мінімальна духовна зрілість: вміння оцінити ситуацію і швидко прийняти правильне рішення. А робити це доводиться під впливом різних обставин. Людина повинна мати сили вчасно відмовитися від польоту в поганих умовах, а зважившись — доводити його кінця.

Скільки часу триває курс навчання? Як часто відбуваються заняття? Чи є графік занять?
Тривалість курсу залежить від самого учня. Від того наскільки швидко він розуміє теорію яку викладає інструктор та наскільки швидко освоює практичні навички. Чіткого обмеження тривалості навчання немає. Комусь для того щоб вперше самостійно полетіти потрібно кілька годин комусть більше часу. Звісно ж інструктор не дозволить вам переходити на наступний етап навчання якщо ви добре не засвоїли попередній.
В середньому якщо займатися 2 дні на тиждень (напр. субота та неділя) курс триватиме 2–3 місяці, тобто 10–20 «льотних днів». Відповідно, якщо заняття відбуваються частіше та учень схоплює матеріал швидше то календарна тривалість курсу зменшується.
Оскільки заняття та польоти напряму залежать від погоди то чіткий графік визначити нереально. Він погоджується з учнем індивідуально. Наприклад є учні які через роботу чи навчання можуть займатися тільки по вихідних інші ж можуть займатися тільки по будням. Інструктор готовий виїзжати на польоти в будь-який погожий день.

Де саме проходить навчання? Як туди дістатися?
Для мешканців Львова і «околиць» заняття відбуваються в селі Шопки—Лагодів. Це 25 км від Льова в напрямку Золочева/Тернополя. Туди можна доїхати будь-яким автобусом, що прямує в напрямку Золочева.
Легковим автомобілем це приблизно 30–40 хв з центру Львова.
Старти орієнтовані на північні і західні вітри. Для навчання і перших підльотів підійде південний схил.
с. Підгородці (2 км від с. Урич, 15 км від Трускавця) Добратися можна через Східницю, або якщо зі Львова звернувши направо з траси Львів—Чоп направо біля села Дубина. Кілька разів на день хоять рейсові автобуси зі Стрия, Борислава. Старти орієнтовані на схід, південь, південний схід, північний схід, південний захід. Начальний старт на захід.

У мене немає власного автомобіля, чи завадить це мені навчатися, адже до місць навчання потрібно якось добиратися?
Це зовсім не проблема. При виїзді на польоти пілоти завжди гуртуються, формуються так звані «екіпажі», тобто домовляємося на перед скільки машин їде, хто до кого підсяде і т.д. Тому з тим проблем ніколи не було. В крайньому випадку до всіх місць навчання ходять автобуси чи маршрутки.

Яка вартість повного курсу навчання?
Вартість повного курсу навчання в нашій школі — 400 € — 16 занять. Це приблизно відповідає вартості навчання в автошколі та отриманню водійських прав.
Оплата — 100% передоплата. Навчання починається після того як сумма перерахована на рахунок клубу.
В загальному по Україні вартість навчання коливається в межах від 400–1000 €)
За кордоном вартість навчання в середньому коливається в межах від 500 € до 1500 €.

Чи можна навчатися по одному уроку? Скільки триває «один урок»? Яка його вартість?
Прирорітет надається повному курсу навчання. Але якщо хтось не впевнений у своїх бажаннях чи не може відразу оплатити вартість повного курсу, він може відвідувати окремі заняття. Тривалість заняття не обмежена — це повний льотний день (напр. з 12:00 до 18:00).
Вартість одного заняття — 30 €
Якщо займається пара (напр. двоє друзів) — тоді по 25 € з кожного.

Наскільки цей вид спорту небезпечний? Як часто пілоти отримують травми? Які небезпечні випадки можуть трапитися?
Ваша безпека майже повністю залежить від вас. Не намагайтеся потрапити в групу безвідповідальних відчайдухів, які не тільки піддають себе ризику, а й завдають оточуючим непотрібні клопоти. Більшість же пілотів обережні, нормальні, цивілізовані люди, які завжди дадуть вам потрібну пораду.
Параплан дуже безпечний вид літального апарату. Його розробляють по таким же суворим правилам як і літаки та іншу авіаційну техніку. Навчальні параплані та параплани початково рівня для пілотів-любителів мають високий рівень пасивної безпеки. Крім того кожен парапланерист завжди має з собою запасний рятувальний парашют. По статистиці вирогідність виникнення нештатної ситуації під час навчання дуже мала. Парапланеристи жартують що шанс отримати травму на параплані в тисячі разів менший ніж під час гри в футбол.
Всі випадки які стаються — стаються в дуже сурових погодніх умовах (в яких учні та новоспечені пілоти просто не літають, напр. на змаганнях) або при грубому порушенні правил пілотування.

Попередня підготовка. Чи потрібна вона чи дає якісь переваги? Я вже пробував парашют (дельтаплан, повітряну кулю, роупджампінг і т.д.) І взагалі я спортсмен і кльовий хлопець!
Звісно дуже добре якщо ви раніше займалися бодай будь-яким спортом, це вам знадобиться в житті і окремо від парапланеризму. Якщо ви стрибали з парашютом, каталися на літаку чи планері і якщо займалися чимось з цього більш менш професійно — то це тільки величезний плюс для вас. АЛЕ! Це не робить вас кращим учнем-парапланеристом, не дає вам ніяких знижок чи бонусів по оплаті чи скорочує базовий курс. Відверто кажучи з колишніми парашютистами виникає більше проблем ніж з тими хто цим не займався. Хоч параплан і парашют схожі і мають подібні принципи керування, але це зовсім різні типи ЛА і кардинально відрізняються в філософії керування та використання!

До кого звернутися на рахунок навчання чи покатушок?
Андрій когут: ICQ: 311490507, Skype: andriy_kohut, Vkontakte: vk.com/mr_ozz, Facebook: facebook.com/ozz.ozzmosis Телефон: +380974804716.

_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ


крайній раз внесено зміни: Zippo (26.08.15 14:09:07), редаговано 18 раз
ПовідомленняOzzY © 12.12.13 16:25:08    

Веселе відео на тему «як краще не робити» Very Happy http://vimeo.com/81261297
ПовідомленняOzzY © 22.12.13 16:37:25    

Ітак кінець року, час підводити підсумки навчання, видавати пілотські ліцензії і новоспеченим пілотам вступати в федерацію і ставати законними користувачами повітряного простору України і деяких европейських країн:

Всі нижче перечислені повинні подати такі дані на мило a_kohut(вухо)mail.ru

— Прізвище
— Ім’я
— По-Батькові

— Ім’я (латинкою як в загранці)
— Прізвище (латинкою як в загранці)

— Громадянсьтво
— місто прописки

Дата народження

— електронна пошта
— адреса повна!
— поштовий індекс

— Рукавішніков Валерій (пілотська ліцензія, ParaPro-3, спортивна ліцензія FAI, бажано IPPI карта)
— Лущинський Любомир (пілотська ліцензія, ParaPro-3, спортивна ліцензія FAI, обов’язково IPPI карта)
— Маховський Олег (пілотська ліцензія + мотор, ParaPro-4, спортивна ліцензія FAI, бажано IPPI карта)
— Михаевич Тарас (пілотська ліцензія + мотор, ParaPro-4, спортивна ліцензія FAI, бажано IPPI карта)
— Пішко Андрій (пілотська ліцензія, ParaPro-3)

далі ті хто в процесі навчання чи близькі до завершення (видається деяким авансом, але за умови успішного завершення курсу)
про необхідність чи бажання отримання спортивної ліцензії FAI повідомляйте окремо

— Нуцковський Юрій (пілотська ліцензія, ParaPro-3)
— Кулин Олег (пілотська ліцензія, ParaPro-3)
— Костя (пілотська ліцензія, ParaPro-3)
— Аня (пілотська ліцензія, ParaPro-3)
— Назар Тимощук (пілотська ліцензія, ParaPro-3)

під питанням (повинні самі прийняти рішення чи встигнуть довчитися на початку наступного року і чи потрібна ліцензія):
— Рубель Роман
— Бригей Мар’ян
— Олег Ковалець
— Олег Забарило
— Сергій Лозовий

всі інші ще на дуже ранній стадії навчання, тому питання про посвідчення не розглядається.

ПС: звиняйте якшо когось забув, нагадуйте про себе Smile
ППС: умови, вартість і реквізити скинув в загальний діалог вКонтакті, кого там немає пишіть особисто в скайп чи FB
ПовідомленняZippo © 10.01.14 12:33:09    

Хто б міг подумати, середина січня а ми літаєм у В. Вільшаниці на парапланах



P.S. Друга фотка. «Первым делом самолеты, ну а девушки потом» KissingSarcastic hand

_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняNapets © 02.02.14 23:50:24    

Выручайте!
Петиция против ужесточения правил полетов в Австрии.
Суть вопроса, в том, что министерство транспорта Австрии собирается значительно расширить зоны в которых для полетов обязательно нужен трансподер.
Для парапланеристов и дельтиков это дело практически невозможное. Поэтому собираются подписи для петиции о специальном регулировании для парапланов и дельтиков.
ПовідомленняOzzY © 11.02.14 18:08:11    Семінар з парапланеризму. Вручення посвідченнь та ліцензій

Планую провести міні семінар у Львові. Основна мета вручити випускникам посвідчення членів федерації та ліцензії FAI. Випускників таких аж 12 чоловік. Також хочу (на прохання самих учнів) щоб досвідчені пілоти поділилися своїм досвідом а також розібрати окремо тему безпеки з долученням відео проектора і колективним розбором відео.

1. Зробити це в форматі парапівасіка. Але ситуація така що більшість учльотів непитущі взагалі. Отож сам семінар планую провести в центрі Львова в клубі «Коммуна» (communa.net.ua vk.com/communa_lviv).

Там вже є проектор, дошка. Відповідно всі медіа засоби вже на місці і з собою нічого тащити вже не треба (хіба що відео на флешці). Дуже зручне приміщення і классний інтер’єр. Вмістимість до 30 осіб. Вартість — 20 грн з особи на годину — кава, чай, капучіно, печиво, канапки, варення і т.д. все включено в цю вартість. АЛКОГОЛЮ НЕМА.

Орієнтовна тривалість до 3 годин, або по ситуації. Після завершення самого семінару всім бажаючим пропоную дружно тут же в центрі піти на пиво і до пива. Тобто з формату семінару плавно перейти до парапівасіка. Drink

2. Планується що доповідачами виступлять такі люди:

Сніцарук Леонід — коротко про фаі, її функції і завдання, формат змагань. Коротше що таке FAI і нашо воно треба. Історію парапланеризму і його розвиток в україні, імена, події і т.д. (15–20 хв)

Чучко Андрій — психологія безпеки, прийняття рішень в парапланеризмі, розбір випадків на відео. Розвиток парапланерної техніки з погляду безпеки. (30–60 хв)

Струк Микола — психологія спортсмена, розповідь про змагання. Підготовка до участі в них і все що пов’язано з поїздками за кордон. Тактика і планування маршрутних польотів. Принцип постановки завдань на змаганнях. (до 30 хв)

Кузьмич Віталій — планування закордонних поїздок, питання митниць, поселень. Коротко про органіщзацію змагань, Основні проблеми та способи їх вирішення. (до 30 хв)

Когут Андрій — процес навчання в клубі. Всі деталі нюанси. (15 хв)

Планується що виступи будуть підкріпленні відео матеріалами. Також буде доступна дошка для малювання.
Все в формі діалогу з можливістю для учнів задавати багато запитань в процесі спілкування. Тому регламент дуже умовний. Також можуть долучатися всі бажаючі досвідчені пілоти.
Також диллери фірм, або тих хто має нове чи бу спорядження на продаж, літературу, диски, футболки, сувеніри (коротше все що буде можливість взяти з собою) прошу також приносити — є попит на ці речі.

По даті: в любий з днів 19–21–22–23 лютого. Думаю на 18:00 було б добре. Головне узгодити дату і час так щоб більшість бажаючих могла бути присутня.

Запрошуться всі бажаючі! Як досвідчені пілоти, так і ті хто вже навчається і ті хто тільки планує і придивляється!
Також чекаю в коментарях попозиції по організації.
ПовідомленняMandeburka © 11.02.14 19:33:45    

Я придивляюсь і з задоволенням відвідаю семінар. Було б чудово 22–23. В будні дні, на жаль, робота так швидко не відпустить.
ПовідомленняOzzY © 14.02.14 5:44:30    

Львівський парапланерний клуб «Кумулюс» проводить міні-cемінар для парапланеристів.

22 лютого, субота 17:00–20:00
клуб кафе «Коммуна» communa.net.ua
м. Львів, вул. Галицька, 1, 2-й поверх (на розі Площі Ринок)

✔ вручення пілотських посвідчень і спортивних ліцензій випускникам 2013 року.
✔ лекції інструкторів для студентів парапланерної школи на тему психології пілота, безпеки, медицини.

Когут Андрій: — навчання в парапланерній школі. Як стати пілотом-парапланеристом. Авіаційне право для парапланеристів.

Чучко Андрій — психологія безпеки, прийняття рішень в парапланеризмі, розбір випадків на відео. Розвиток парапланерної техніки з погляду безпеки. Плюси та мінуси різних конструктивних рішень спорядження. Вибір спорядження для початківця

Кузьмич Віталій — планування закордонних поїздок, питання перетину кордону, проживання. Польоти в європі. Коротко про організацію змагань, основні проблеми та способи їх вирішення.

Канафоцький Тарас — легендарний політ в грозу очима винуватця. Висновки

Воробець Дмитро — медицина. Перша допомога собі та іншим при найбільш поширених травмах в парапланеризмі. «Аптечка пілота».
Демонстрація фото, з власними коментарями і враженнями, з польотів в різних куточках світу.

«Запитання-відповідь»: метеорологія, потенційно льотні місця, бюджет парапланериста і т.д. Запитання досвідченим пілотам від учасників семінару.

Запрошуємо всіх хто цікавиться парапланеризмом та повітряними видами спорту.

Чай, кава, печиво, фрукти, солодощі.

3 год/60 грн

========================
Обов’язковий попередній запис для бажаючих:
+38 097 480 47 16
instructor@paraclub.com.ua
на форумі extreme.lviv.ua

Після просвітницької частини парапівасік в якомусь з затишних пабів в центрі Львова.
ПовідомленняOzzY © 17.02.14 21:48:15    

Дорогі друзі, пошта вказана раніше — instructor@paraclub.com.ua дуже невчасно накрилась мідним тазіком. Тому прохання ваші заявки надсилати на a_kohut@mail.ru
Якщо ви вже щось надсилали, то перенаправте будь-ласка на нову пошту.

Також прошу вказувати Ім’я, Прізвище, моб телефон і сціль візиту (тобто що найбільше вас цікавить або про що б ви хотіли почути, якщо ви поки не член клубу).

Перелік зареєстрованих учасників.
ПовідомленняOzzY © 19.02.14 13:17:35    

Шановні відвідучачі семінару!

Нагадую щосемінар відбувається на ваші численні прохання. Тому його формат це "ваші запитання - відповіді бувалих". Прошу не відноситися до того як до якоїсь лекції де всі сядуть і будуть слухати якусь фігню. Тому готуйте запитання наперед.

Також для того щоб все було найбільш інформативно бажано щоб ви свої запитання (або найбільш заковиристі з них, або ті що стосуються якихось технічних даних, термінів і т.д.) попередньо скидати на пошту a_kohut@mail.ru або instructor@paraclub.com.ua (ця пошта знову працює).

Також приносьте відео (або посилання на нього), випадків про які б ви хотіли почути коментарі "експертів". Успіх заходу залежить від вашої зацікавленості та активності  Drink

_________________
sky-country.lviv.ua — школа парапланеризму, покатушки на тандемі, парапланерне спорядження
ПовідомленняOzzY © 20.02.14 14:35:05    

Друзі!

Запланована парапланерна тусовка 22 лютого переноситься до стабілізації ситуації в країні.

Це мав бути веселий життєрадісний захід, де б ми мали ділитися як класно літати на кольорових парапланчиках і тішитися життю.
Вибачте але зараз відповідного настрою немає. Крім того багато бажаючих приїхати з інших міст, а на дорогох як знаєте зараз все не дуже спокійно.

Дякую за розуміння.

_________________
sky-country.lviv.ua — школа парапланеризму, покатушки на тандемі, парапланерне спорядження
Повідомленняlvovyanin © 20.02.14 14:46:40    

Підтпимую
_________________
У полоні неба!
ПовідомленняOzzY © 11.03.14 11:56:53    

Середа (12 березня) офігенний прогноз на Шопки Північ!!!

На четвер і п'ятницю захід

_________________
sky-country.lviv.ua — школа парапланеризму, покатушки на тандемі, парапланерне спорядження
Повідомленняtranzior © 11.03.14 14:05:44    

Недільне відео, с. Мервичі

ПовідомленняZippo © 13.03.14 11:05:05    

Вчорашній день прожито не даремно. «Будній день», а народу в Шопках хоч регулювальника став, навіть двоє дельапланеристів було. У всіх після зими неботоксикоз.
Вчора перші кроки у парапланеризмі зробив Саня Воробйов ака Alexxx з чим я його і вітаю.


_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняOzzY © 13.03.14 23:59:29    

Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Повітряні кулі / Параплани / Дельтаплани / Планери / Граунд ланч / Аерошути Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 7 з 9
назад  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  далі

 
Перейти до:  






© 2001-2023, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС




Экстремальный портал VVV.RU