Lviv eXtreme club

 ДопомогаПравила   ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   Мобільна версіяМобільна версія   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Польоти на параплані. Сезон 2015

назад  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  далі
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Повітряні кулі / Параплани / Дельтаплани / Планери / Граунд ланч / Аерошути Сторінка 8 з 9
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Попередня тема :: Наступна тема  
ПовідомленняZippo © 09.01.13 12:30:36    Польоти на параплані. Сезон 2015

В минулому році кілька львів екстірм клубівців (Zippo, Lub4uk, Angelo, Spike, Olimpic) долучились до прекрасного — парапланеризму. Вивчитись на самостійних парапланеристів нам завадило міжсезоння. В цьому році ми будемо завершувати навчання і могли б паралельно допомагати бажаючим навчитись літати на параплані.
Щоб відсіяти зайві запитання в темі і полегшити інструктору OzzY житття, нижче наведено кілька відповідей на запитання, які найчастіше задають «першоразники».

Чи є можливість просто політати не проходячи курсу навчання? Скільки це коштуватиме?
Так можна! І навіть треба.
Переважно тандемщиків (пілотів що катають на двомісному параплані) завжли можна зустріти на льотних місцях, місцях польотів парапланеристів чи місцях проведення змагань. Також у гірських туристичних центрах (Славське, Боржава (с. Пилипець), Крим тощо.)
Вартість польоту тривалістю 15–25 хв. коливається у межах 150–250 грн. Висота польоту залежить від місця старту. За сприятливих умов пілот може набрати висоту від кількох сотень метрів до кілометру, а то й вище.

Хто може займатися парапланеризмом? Чи є якісь обмеження у віці, статі чи вазі? Чи існують медичні протипоказання?
Парапланеризмом може займатись практично будь-яка людина, що володіє помірно пристойним здоров’ям. У парапланеризмі не обов’язково бути атлетом. Але все ж, під час зльоту, вам доведеться бігати, витримуючи опір купола в 15–20 кг, а під час посадки відчувати навантаження яке можна порівняти зі стрибуванням зі стільця.
Потрібні: пара ніг, спина в нормальному стані, нормально працюючі легені, і серце для їх підтримки.
Складніше з головою. Тут потрібна мінімальна духовна зрілість: вміння оцінити ситуацію і швидко прийняти правильне рішення. А робити це доводиться під впливом різних обставин. Людина повинна мати сили вчасно відмовитися від польоту в поганих умовах, а зважившись — доводити його кінця.

Скільки часу триває курс навчання? Як часто відбуваються заняття? Чи є графік занять?
Тривалість курсу залежить від самого учня. Від того наскільки швидко він розуміє теорію яку викладає інструктор та наскільки швидко освоює практичні навички. Чіткого обмеження тривалості навчання немає. Комусь для того щоб вперше самостійно полетіти потрібно кілька годин комусть більше часу. Звісно ж інструктор не дозволить вам переходити на наступний етап навчання якщо ви добре не засвоїли попередній.
В середньому якщо займатися 2 дні на тиждень (напр. субота та неділя) курс триватиме 2–3 місяці, тобто 10–20 «льотних днів». Відповідно, якщо заняття відбуваються частіше та учень схоплює матеріал швидше то календарна тривалість курсу зменшується.
Оскільки заняття та польоти напряму залежать від погоди то чіткий графік визначити нереально. Він погоджується з учнем індивідуально. Наприклад є учні які через роботу чи навчання можуть займатися тільки по вихідних інші ж можуть займатися тільки по будням. Інструктор готовий виїзжати на польоти в будь-який погожий день.

Де саме проходить навчання? Як туди дістатися?
Для мешканців Львова і «околиць» заняття відбуваються в селі Шопки—Лагодів. Це 25 км від Льова в напрямку Золочева/Тернополя. Туди можна доїхати будь-яким автобусом, що прямує в напрямку Золочева.
Легковим автомобілем це приблизно 30–40 хв з центру Львова.
Старти орієнтовані на північні і західні вітри. Для навчання і перших підльотів підійде південний схил.
с. Підгородці (2 км від с. Урич, 15 км від Трускавця) Добратися можна через Східницю, або якщо зі Львова звернувши направо з траси Львів—Чоп направо біля села Дубина. Кілька разів на день хоять рейсові автобуси зі Стрия, Борислава. Старти орієнтовані на схід, південь, південний схід, північний схід, південний захід. Начальний старт на захід.

У мене немає власного автомобіля, чи завадить це мені навчатися, адже до місць навчання потрібно якось добиратися?
Це зовсім не проблема. При виїзді на польоти пілоти завжди гуртуються, формуються так звані «екіпажі», тобто домовляємося на перед скільки машин їде, хто до кого підсяде і т.д. Тому з тим проблем ніколи не було. В крайньому випадку до всіх місць навчання ходять автобуси чи маршрутки.

Яка вартість повного курсу навчання?
Вартість повного курсу навчання в нашій школі — 400 € — 16 занять. Це приблизно відповідає вартості навчання в автошколі та отриманню водійських прав.
Оплата — 100% передоплата. Навчання починається після того як сумма перерахована на рахунок клубу.
В загальному по Україні вартість навчання коливається в межах від 400–1000 €)
За кордоном вартість навчання в середньому коливається в межах від 500 € до 1500 €.

Чи можна навчатися по одному уроку? Скільки триває «один урок»? Яка його вартість?
Прирорітет надається повному курсу навчання. Але якщо хтось не впевнений у своїх бажаннях чи не може відразу оплатити вартість повного курсу, він може відвідувати окремі заняття. Тривалість заняття не обмежена — це повний льотний день (напр. з 12:00 до 18:00).
Вартість одного заняття — 30 €
Якщо займається пара (напр. двоє друзів) — тоді по 25 € з кожного.

Наскільки цей вид спорту небезпечний? Як часто пілоти отримують травми? Які небезпечні випадки можуть трапитися?
Ваша безпека майже повністю залежить від вас. Не намагайтеся потрапити в групу безвідповідальних відчайдухів, які не тільки піддають себе ризику, а й завдають оточуючим непотрібні клопоти. Більшість же пілотів обережні, нормальні, цивілізовані люди, які завжди дадуть вам потрібну пораду.
Параплан дуже безпечний вид літального апарату. Його розробляють по таким же суворим правилам як і літаки та іншу авіаційну техніку. Навчальні параплані та параплани початково рівня для пілотів-любителів мають високий рівень пасивної безпеки. Крім того кожен парапланерист завжди має з собою запасний рятувальний парашют. По статистиці вирогідність виникнення нештатної ситуації під час навчання дуже мала. Парапланеристи жартують що шанс отримати травму на параплані в тисячі разів менший ніж під час гри в футбол.
Всі випадки які стаються — стаються в дуже сурових погодніх умовах (в яких учні та новоспечені пілоти просто не літають, напр. на змаганнях) або при грубому порушенні правил пілотування.

Попередня підготовка. Чи потрібна вона чи дає якісь переваги? Я вже пробував парашют (дельтаплан, повітряну кулю, роупджампінг і т.д.) І взагалі я спортсмен і кльовий хлопець!
Звісно дуже добре якщо ви раніше займалися бодай будь-яким спортом, це вам знадобиться в житті і окремо від парапланеризму. Якщо ви стрибали з парашютом, каталися на літаку чи планері і якщо займалися чимось з цього більш менш професійно — то це тільки величезний плюс для вас. АЛЕ! Це не робить вас кращим учнем-парапланеристом, не дає вам ніяких знижок чи бонусів по оплаті чи скорочує базовий курс. Відверто кажучи з колишніми парашютистами виникає більше проблем ніж з тими хто цим не займався. Хоч параплан і парашют схожі і мають подібні принципи керування, але це зовсім різні типи ЛА і кардинально відрізняються в філософії керування та використання!

До кого звернутися на рахунок навчання чи покатушок?
Андрій когут: ICQ: 311490507, Skype: andriy_kohut, Vkontakte: vk.com/mr_ozz, Facebook: facebook.com/ozz.ozzmosis Телефон: +380974804716.

_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ


крайній раз внесено зміни: Zippo (26.08.15 14:09:07), редаговано 18 раз
ПовідомленняOzzY © 15.03.14 10:12:10    

Маю велику радість повідомити Вам, що клубне спорядження поповнилося новою підвіскою і запаскою. А це означає що тепер більша кількість людей зможе займатися наземкою чи літати одночасно!  Drink
_________________
sky-country.lviv.ua — школа парапланеризму, покатушки на тандемі, парапланерне спорядження
ПовідомленняZippo © 06.04.14 15:26:26    

Нарешті я закинув фото з польотів на параплані з п’ятниці. За шикарні кадри тре дякувати учльоту Миколі он же Giperon


_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняOzzY © 03.05.14 12:29:14    

Поїхали на один день в неділю 27 квітня, а зависли на 6 днів.

Після того як непогано політали в неділю, Я і Роман Колодчак вирішили залишитися на понеділок. Зранку до нас приєднався Володя Федорук. Політавши в той день подивилися прогноз, що на вівторок теж непогано а на середу взагалі бомба. Отож прийняли рішення залишитись до середи. Виявилось, що у вівторок польоти були крутезні. Роман і Володя в посідали в Свяляві, хоча націлені були на Ужгород. Трошки прогадали з тактикою, але за словами Федорука всі шанси і умови зробити політ туди були. В середу через ранній перерозвиток погоди практично злетіли зверху вниз бо боялися дощ що були навколо, але потім по факту виявилося що марно, літати можна було до 1,5 години і потім коли атмосфера розрядилася і пішла на перезагрузку можна було спокійно літати з 15:00 до 18:00.
У четвер До нас приїхав Тарас. Струк, Євген, Діма. До обіду трохи політали, Тарас долетів до прапора на перевалі. Ну і самі бомбові польоти були в пятницю.

Я, Роман і Тарас злітали на Пікуй і майже повернулися назад. Тарас той взагалі повернувся на базу, і встиг злітати на бескиди штурмуючи Тростян. Нажаль стрімкий перерозвиток в тому районі завадив цим планам. Тарас як зажди ломанувся перший вперед через свою улюблену точку Божору. Дмитро і Струк за ним але обидва попали в кризу і злилилися в Гукливий. Я побачивши це зробив екстренний поліцейський розворот Acute розуміючи що над метеостанцією поки робити нічого повернувся на подобовець де відвисівся під двома хмарками чекаючи Ромаху який героїчно вибрався з роторів за великим верхом і наздоганяв мене. Коли ми зустрілися ломанулися долиною через Воловець по хмарках. Тараса вже й не було видно на горизонті але він заохочував нас по рації ломитися за ним в сторону Пікуя. Долетівши до нижніх воріт вирішили попробувати штурмувати Пікуй. Впринципі все було без проблем але я вимушено залетів за хребет Пікуя бо почало дуже лити а робоча хмарка була за хребтом. Вже там в мінусах я вибрав посадку в с. Задільське на випадок якщо мінуса не припигяться. І тут чую голос Тараса який мене бачить і каже що в сторону полонини Руна летіти не треба бо там перерозвиток і він звідти валить. Тарас закомандував що треба перескакувати назад на львівську сторону хребта до траси. Тут я влітаю в моценний поток, вибираю базу і спокійно дохожу услід за Тарасом і Романом до траси. На трасі приймаємо рішення повертатися до Нижніх Воріт щоб легше добратися на базу. Йдучи теоретично майже проти вітру (прогноз був Пн-Сх) по дорозі на Воловець, ми опустилися майже до 150–200 м над рельєфом над Верхніми Воротами. Роман сів там біля стадіону, а ми з Тарасом почали розкручувати ті ноліки і реально були всі шанси випарити звідти. Що власне Тарас і зробив повернувшись на Пилипець. Я кинув поток бо чесно кажучи задовбався літати і вирішив сісти біля Романа щоб двом веселіше було добиратися на базу.

Короче в пятницю день вивявився просто казковим. Попри усі перестороги відносно пронозу вдалося налітатися доусрачки і здійснити мрію перельоту з Гемби на Пікуй. Ukraine Тарас провів в повітрі більш ніж 4 години, Ми з Романом майже 3.

Трек Тараса і мій трек.
ПовідомленняZippo © 04.05.14 11:19:54    

Наче якийсь детектив читаєш...

А ми в четверг на Дністрі зустріли кількох літунів Search sky


_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняOzzY © 04.05.14 11:26:25    

Ісаків?
_________________
sky-country.lviv.ua — школа парапланеризму, покатушки на тандемі, парапланерне спорядження
ПовідомленняZippo © 04.05.14 11:36:29    

OzzY написав(ла):
Ісаків?
Ні, це було акурат біля Одаїва (але це не те місце про яке всі знають) це було за ним.
Ісаків пропливали ми на другий день, нажаль нікого там не бачили.

_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняOzzY © 18.05.14 12:48:23    

УВАГА!

З понеділка на Боржаві ЦІЛИЙ ТИЖДЕНЬ гарні прогнози. Отож думаю можна зробити організований шкільний виїзд. Програма виїзду гірські польоти, польоти в термічку, маршрути по хребтах і долині.

5–6 учльотів було б в самий раз. Тому зголошуйтеся!

Увага всіх учльотів-айтішніків. Віднедавна в Пилипці є швидкісний інтернет і вай фай. Принаймі в тих садибах де ми знімали кілька крайніх разів житло. Тому ви можете спокійно працювати зранку до 10:00 і ввечері після 17:00.
Проживання рівня (3—4 зірки Smile), дворазове харчування домашнє харчування (сніданок, або вечеря) — 100–120 грн на добу.

Також на місці є банкомат.

_________________
sky-country.lviv.ua — школа парапланеризму, покатушки на тандемі, парапланерне спорядження
ПовідомленняOzzY © 25.05.14 10:34:10    

Фотозвіт з навчального виїзду на Боржаву 20–24 травня 2014. Опис трохи згодом Smile
_________________
sky-country.lviv.ua — школа парапланеризму, покатушки на тандемі, парапланерне спорядження
ПовідомленняACh © 25.06.14 23:19:09    

Є в наявності книжечки, які обов’язково повинен прочитати кожен пілот:
1. Мечта летать. (Игорь Волков) — 155 грн
2. Параплан: летайте безопасно. (Алексей Тарасов (Theoretic)) — 150 грн
3. Ментальная подготовка пилота сверхлегкой авиации. (Александр Мартынов) — 250 грн
4. Вслед за орлами. Как я учился жить в воздухе. (Анжело д’Арриго) — 150 грн
5. Понять небо. Руководство пилотов-спортсменов по воздушным условиям. (Дэннис Пэгин) — 100 грн
6. Книга маршрутных полетов пилотам параплана и дельтаплана. (Буркхард Мартенс) — 250 грн

ПовідомленняFreemko © 03.07.14 12:08:48    

Вибачте за запитання не в тему, підкажіть як сконтактуватись з власниками садиби в Пилипці.
ПовідомленняOzzY © 03.07.14 12:24:33    

Надіслав в приват
_________________
sky-country.lviv.ua — школа парапланеризму, покатушки на тандемі, парапланерне спорядження
ПовідомленняZippo © 14.07.14 10:06:34    

Вчора наш Любомірус в Шопках обльотував своє нове крило Sky Country DiSCovery 4 New russian пару фоток з сійого дійства Clapping


_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняNotka © 14.07.14 10:10:09    

Блін, як це мабуть класно... дуже хочеться теж спробувати! Goof
_________________
живи сьогодні, не оглядайся в минуле і не спіши в майбутнє
ПовідомленняLyubko © 14.07.14 20:38:03    

Крило шелестить як нова купюра. Приємно літати на своєму і головне, можна це робити коли завгодно, лиш би погода сприяла. Zippо дякую, що не полінувався і приїхав проконтролювати процес. Ozzy за сприяння у придбанні спорядження, дуже вигідно і оперативно і звісно ж за навчання. Святкування-обмивання на Боржаві!
_________________
Щоб літати, крила не потрібні, достатньо вітру в голові.
ПовідомленняZippo © 04.08.14 14:54:59    

Паравихідні удались! Ще кілька фото з польотів на параплані

 

P.S. Нарешті забрали а заодно і обмили пілотські посвідчення Drink

_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Повітряні кулі / Параплани / Дельтаплани / Планери / Граунд ланч / Аерошути Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 8 з 9
назад  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  далі

 
Перейти до:  






© 2001-2023, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС




Экстремальный портал VVV.RU