Lviv eXtreme club

 ДопомогаПравила   ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   Мобільна версіяМобільна версія   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

На чому можна політати?

1, 2  далі
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Повітряні кулі / Параплани / Дельтаплани / Планери / Граунд ланч / Аерошути Сторінка 1 з 2
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Попередня тема :: Наступна тема  
ПовідомленняZippo © 16.03.10 12:43:49    На чому можна політати?

Були колись часи... коли я плутав паралан з планером і т.д. Стало стидно, Embarassed вирішив розібратись, заодно мати лінк для таких самих неуків як колись був я. Ця стаття, якщо її можна так назвати, не є на 100% достовірною, бо всі ми люди і можем помилятись, тому в кого є якась конструктивна критика і якісь доповнення, завжди будь-ласка. Разом ми її зробим максимально достовірною та пізнавальною.


Автожир — гвинтокрилий літальний апарат, важчий за повітря, підіймальна сила якого досягається завдяки ротору, що розміщений над фюзеляжем. Поступальний рух автожира створюється звичайним повітряним гвинтом, що обертається з допомогою авіаційного двигуна. Ротор автожиру забезпечує лише підйом в повітря, для переміщення у горизонтальній площині використовується додатковий рушій (повітряний гвинт, реактивний двигун). Для скорочення пробігу під час злету, ротор можуть розкручувати завдяки роботі двигуна, що забезпечує переміщення у горизонтальній площині.
Більшість автожирів не можуть злітати вертикально, але їм потрібний набагато коротший розгін для зльоту (10-50 м), чим літакам. Практично всі автожири здатні до вертикальної посадки, до того ж ці апарати здатні висіти при сильному зустрічному вітрі. Автожири, в деякому відношенні, перевершують літаки по безпеці польоту. Літаку небезпечна втрата швидкості, він звалюється в штопор. Автожир при втраті швидкості починає знижуватися. При відмові мотора автожир не падає, замість цього він опускається (планує), використовуючи ефект авторотації. ("несущий винт" при відмові двигуна також переводиться в режим авторотації.) Пілот може в повній мірі управляти напрямом зниження, використовуючи всі системи управління автожиром. При посадці автожиру не потрібна посадочна смуга, що теж важливе для безпеки польоту, особливо при вимушеній посадці в незнайомому місці.
Швидкість автожиру можна порівняти із швидкістю легкого вертольота, але він дещо поступається легкому літаку. По економічності вони трохи перевершують вертольоти. Типові автожири летять з швидкістю до 170 км/ч (рекорд 207,7 км/ч), а витрату палива складає 15 л на 100 км. при швидкості 120 км/ч. Таким чином, за швидкістю і економічності автожир нагадує автомобіль, з тією різницею, що не застряє в пробках. Ще одним їх перевагою є широкий огляд і набагато менша, ніж у вертольотах, вібрація, що робить їх дуже зручними для аерофотознімків, відеозйомок і спостереження.
По розташуванню маршевого гвинта автожири діляться на 2 типи - з гвинтом (історично перші апарати), що тягне, — і з штовхаючим гвинтом, найбільш поширені в даний час. Переваги схеми з гвинтом -, що тягне, краще охолоджування двигуна за рахунок обдування гвинтом, і дещо підвищена небезпека при аварії з ударом носовою частиною (у схемі з штовхаючим гвинтом при такій аварії двигун, розташований за кабіною, може завалитися вперед і травмувати пілота). В той же час, в схемі з штовхаючим гвинтом краще огляд з кабіни. В обох схем є і інші властиві ним переваги і недоліки.


Аеростат — літальний апарат, легший за повітря. Підйомна сила створюється легшим за повітря газом (водень, гелій, світильний газ), або гарячим повітрям,  що міститься в оболонці аеростата. Розрізняють керовані і некеровані аеростати. До 1-ї групи належать дирижаблі і моторизовані аеростати з двигунами й повітряними гвинтами, до 2-ї — сферичні вільні аеростати, або повітряні кулі, і прив'язні, т. з. змійкові аеростати.
Вільні аеростати застосовують переважно для дослідження атмосфери і в спорті. До них належать радіозонди, кулі-пілоти, стратостати і автоматично керовані аеростати, які піднімаються в повітря без людей (з радіотелеметричними приладами).
Прив'язні аеростати поділяються на аеростати спостереження і аеростати загородження, які піднімаються в повітря на тросі, що розмотується з моторизованої лебідки.


Аерошут — назва аерошут (від англійського "Powered ParaChute") означає "парашут з мотором". Щоб не заплутуватись у назвах і термінах скажу одразу, що аерошутом називають мотовізок з крилом, яке більше нагадує парашут типу "крило", на відміну від парапланів в яких більший розмах самого "крила" і дещо інша форма. В 1984р. на СЛА-84 у Коктебелі групою ентузіастів з Єсентуків був представлений параплан з мотовізком у якому в якості несучої системи були два парашутних купола ПО-9.
На візку з штовхаючими співісними гвинтами був встановлений мотоциклетний двигун "Че Зет"... Аерошут відноситься до класу надлегких літальних апаратів - до того ж класу, що і мотодельтаплани і параплани з мотовізком. Аерошют володіє набором унікальних характеристик.
У числі основних достоїнств можна назвати простоту пілотування  - для того, щоб навчитися піднімати апарат в повітря не вимагається довгих тренувань і великої кількості вивізних польотів. Для підйому крила не потрібно втручання пілота - крило наповнюється в потоці гвинта, в польотне положення виходить самостійно. Короткий розгін - і ви летите.
Ще одна унікальна особливість - управління на аерошуті ножне, руки пілота у польоті вільні! Ручка управління двигуном (РУД) фіксується в будь-якому положенні, після старту і набору висоти ви можете виставити режим горизонтального польоту і займатися чим завгодно - фотографувати, знімати відео, користуватися біноклем...
Безпека польотів на аерошуті  складається з багатьох чинників. Звичайно, в першу чергу все залежить від пілота, існує навіть такий термін - активна безпека. Але і конструкція аерошута і його злітно-посадочні характеристики забезпечують високий рівень пасивної безпеки. Мотовізок збирається з алюмінієвих труб великого діаметру, що забезпечує високу міцність. Крім того, конструкція забезпечує безпеку при перевертанні. На відміну від параплана, крило має мале подовження (розмах), товстий профіль і високе питоме навантаження.  Всі ці показники мають величезне значення для безпеки - крило просто не може "скластись" в турбулентній атмосфері.
Мала посадочна швидкість (всього біля 35 км/год) дозволяє безпечно приземлятися  у тому числі і на обмежені майданчики, на непідготовлений грунт. Це теж є важливим чинником забезпечення безпеки. На аерошут легко встановлюються будь-які засоби порятунку  - запасний парашут швидко вводиться в дію за допомогою стислого повітря або піропатрона.


Вертоліт (гелікоптер) гвинтокрил — літальний апарат, важчий за повітря. Підйом і переміщення в повітрі забезпечується гвинтом, що обертається в горизонтальній площині. Переміщення забезпечується нахилом у відповідному напрямку несучого гвинта. Оскільки гвинт, що обертається створює значний крутильний момент - цей момент необхідно компенсувати.
Переважно використовується дві схеми компенсування крутильного моменту — два горизонтальні співвісні гвинти однакового розміру, які обертаються у протилежних напрямках, і схема, де крутильний момент великого горизонтального несучого гвинта компенсується меншим вертикально розміщеним гвинтом. Є ще вертольоти, які використовують ефект Коанди (прилипання струменя рідини або газу до твердої поверхні), щоб компенсувати обертальний момент без додаткових гвинтів.
Головним достоїнством вертольотів є їх маневреність: вертольоти здібні до вертикального зльоту, вертикальної посадки, зависанню в повітрі і навіть до польоту «задом наперед». Вертоліт може приземлитися (і злетіти) в будь-якому місці, де є рівний майданчик розміром в півтора діаметри гвинта. Крім того, вертольоти можуть перевозити вантаж на зовнішній підвісці, що дозволяє транспортувати дуже громіздкі вантажі, а також виконувати монтажні роботи.
До недоліків вертольотів в порівнянні з літаками можна віднести меншу максимальну швидкість, складність в управлінні, високу питому витрату палива і, як наслідок, вищу вартість польоту з розрахунку на пасажирокілометр або одиницю маси вантажу, що перевозиться.


Дельтальот (мотодельтаплан) — моторний, надлегкий літальний апарат з гнучким крилом, за типом дельтаплану, і балансирним управлінням; злітна маса якого (згідно класифікації ФАЇ) не перевищує 450 кг Дельтальот може мати колісне шасі, поплавцеве, лижне. Невеликі габарити в упакованому вигляді, мала вага, простота збірки і розбирання дозволяють власникам до мінімуму скоротити витрати на зберігання, стоянку і отранспортування дельтальота. Універсальність конструкції дозволяє використовувати дельтальот як аеросаней або глісера. Крило складається з силового дюралевого каркаса, расчаленного сталевими тросами і обтягнутого м'якою обшивкою з синтетичної тканини, за допомогою шарніра кріпиться до мотовізка. Мотовізок виготовляється з дюралевих силових елементів, включає шасі, двигун з редуктором і повітряним гвинтом, паливний бак і місце (або 2-3 місця) для пілота і пасажира-рів.


Дельтаплан — літальний апарат важче за повітря, виконаний за схемою бесхвостка із стріловидним крилом, управління польотом якого здійснюється зсувом центру мас за рахунок переміщення пілота відносно точки підвіски (балансирний планер). Характерна особливість - старт з ніг і посадка на ноги. Пов'язана з цим низька швидкість польоту (менше швидкостей вертикальних і горизонтальних потоків повітря) сильно обмежує область безпечного використання. Назва «дельтаплан» була дана за схожість крила перших зразків з грецькою буквою Дельта.
Швидкість сучасних дельтапланів складає від 28 км/ч до 100—130 км/ч, висота польотів досягає 6 і більше кілометрів, що вимагає вживання кисневого устаткування для висотних польотів. Аеродинамічну якість сучасних дельтапланів складає до 17 одиниць. Дослідні пілоти дельтапланів можуть триматися в повітрі багато годин, долаючи відстані в сотні кілометрів. Проте для цього потрібна хороша фізична підготовка, оскільки управління дельтапланом вимагає значно більше фізичних зусиль, чим класичним планером.
Основна перевага дельтаплану — простота конструкції, що поєднується з її достатньою жорсткістю, що витримує навантаження від -3G до +6G. Завдяки цьому дельтаплан дешевший за планер і компактніший - для перевезення досить мати автомобіль з досить довгим багажником. У складеному вигляді поміщається в чохол завдовжки 2 метри і діаметром 30-40 см, але більшість вважає за краще не розбирати апарат менш ніж в 6-метровий "пакет", що зменшує час подальшої збірки. Вага сучасного дельтаплану в середньому 30-33 кг, хоча в різних специфічних моделей вагається від 20 до 50 кг.


Мотодельтаплан - дельтаплан з силовою установкою (моторчиком). Дозволяє здійснити старт в рівнинній місцевості, але досить вимогливий до майстерності пілота особливо при зльоті і посадці.


Парамотор — параплан, на підвісці (крісло пілота) на якому закріплений невеликий бензиновий або електричний двигун з повітряним гвинтом. Дозволяє здійснювати далекі перельоти без необхідності використання термічних або динамічних потоків. Парамоторі параплани звичайно відносяться до класу afnor standart, в деяких країнах для польоту з мотором параплан повинен мати сертифікат DULV.
Парамотор конструктивно складається власне з двигуна, рами, огородження, підвіски, паливного бака, системи підчіплювання крила, ручки управління двигуном (РУД).
У переважній більшості випадків використовуються двотактні двигуни внутрішнього згорання потужністю від 14 до 29 к.с. з ремінним або шестерним редуктором. Деякі конструкції редукторів оснащуються відцентровими муфтами, які не дають гвинту обертатися на холостом ходу.
Рама служить основою конструкції. На ній закріплений двигун, паливний бак, система підчіплювання, електроніка і паливна система. Виготовляється з тонкостінних труб. Матеріали: титан, сталь, алюміній, магнієві сплави.
Обгороджування служить для захисту від попадання під гвинт стропів, рук/ніг пілота і інших сторонніх предметів.  
Підвіска — крісло з системою ременів безпеки для пілота. Деякі виробники оснащують підвіски протекторами з пінного полістиролу (поролону) для захисту при падінні. Також в хорошій підвісці є багажник, контейнер для запасного парашута, страхуючі петлі і тому подібне Виготовляється підвіска з легеньких, але міцних синтетичних матеріалів.


Паральот - практично то саме що парамотор, тільки з возиком "телегою". Більш конфортніший при польотах, але не дуже зручний при транспортуванні.


Мотопланер — літальний апарат важчий за повітря з жорстким крилом, обладнаний мотором і призначений для тривалого польоту планеруванням практично без тяги як і звичайний планер. Більшість мотопланерів оснащені пропелером, який для зменшення лобового опору або роблять, що втягується у фюзеляж, або лопості якого роблять "флюгирующими" або складними.
Мотопланер дозволяє пілотові, використовуючи тягу двигуна, здолати недоліки звичайних планерів, наприклад, забезпечити надійне повернення на аеродром базування не дивлячись на погоду, що зіпсувалася, або малий професіоналізм в управлінні планером, тим самим значно зменшити фінансові витрати і згаяний час на евакуацію з місця посадки звичайного планера.
Мотопланери часто класифікують за типом пропелера, а також по призначенню.
Туристичний мотопланер — Так, мотопланеры с обычным или флюгирующим пропеллером обычно относят к туристическим мотопланерам. Они предназначены для самостоятельного взлёта и крейсерского полёта с тягой, как у обычного самолёта, но в отличие от последних способны длительное время планировать без тяги (с выключенным двигателем) также как планеры. Такой мотопланер обычно оснащают одним двигателем с тянущим пропеллером на носу, аналогично самолётам лёгкой авиации, однако больший размах крыла (или, точнее, большее удлинение крыла) увеличивает максимальное аэродинамическое качество. Большинство туристических мотопланеров имеют двигатели мощностью 60-100 л.с., крейсерскую скорость порядка 160 - 190 км/ч, топливные баки объёмом 50-100 л., позволяя пролетать до 830 км.
Можливість самостійного зльоту дозволяє пілотові обійтися без буксирного літака і наземного пускового устаткування, проте збільшує вартість, складність і вагу літального апарату, а також погіршує аеродинаміку в порівнянні із звичайним безмоторним планером.
Пропелер, що висувається — зазвичай встановлюється в мотопланері на щоглі, що піднімається при його використанні, а при планеруванні що опускається всередину фюзеляжу через люк. При цьому привід пропелера здійснюється через ремінну передачу від двигуна, також встановленого усередині фюзеляжу. У уникненні перегріву, радіатор в таких конструкціях встановлюють на тій же щоглі. У деяких конструкціях гвинтокорила установка висувається повністю, виходячи вгору з простору фюзеляжу за кабіною екіпажа.  На відміну від туристичного мотопланера, даного типа мотопланерів зазвичай оснащують буксирним крюком.


Граунд ланч — Ground Launch (GL, граунд лонч) - це вигляд людської активності, при якій ця сама людина літає на парашуті з схилу або прямовисної скелі. GL є відносно молодою дисципліною в пілотуванні куполів. За своєю суттю GL - це не стрибки, а саме польоти. От парапланеризму GL відрізняє те, що для польотів можуть використовуватися саме парашутні куполи. Bladerunning, як різновид GL - це швидкісні польоти уздовж схилів або гірськолижних трас, карвінг, паралельний слалом і т.д.


Дирижабль — (від фр. dirigeable — керований) — літальний апарат легший за повітря, аеростат із двигуном, завдяки якому дирижабль може рухатися незалежно від напряму повітряних потоків. Має обтічний еліптичний корпус (повітряну кулю), пропелери та одну або кілька гондол для команди, пасажирів чи вантажу.
Повітряна куля заповнюється газом легшим за повітря, переважно гелієм. До гелію використовувався легко займистий водень. Форма дирижабля підтримується за допомогою внутрішнього тиску.
Будували дирижаблі рамкового типу (із металевим каркасом), так звані «цепеліни». Цей тип літальних апаратів використовувався для транспортування пасажирів, подорожей до полюса, воєнних дій, розваг і реклами.


Конвертоплан / Гвинтокрил
Конвертоплан — (англ. tiltrotor aircraft) — окремий тип повітряного судна, літальний апарат з фіксованим крилом, що може виконувати вертикальний зліт/посадку і можливість фізично повертати двигуни (за звичай — пропелери) на 90 градусів для створення вертикальної підіймальної сили або горизонтальної тягової. Особливість конвертоплана — це те, що його гвинти повертаються, на відміну від гвинтокрила, гвинти якого зафіксовано на кінцівках крила.
Гвинтокрил —  (англ. rotor-winged aircraft) — аеродинамічний літальний апарат, що дозволяє вертикальний зліт та посадку, в якому підіймальна сила створюється завдяки комбінованій несній системі, побудованій на одному або двох несних гвинтах та крилі.
Гвинтокрил — це комбінація вертольота та літака: він має крило, обрамлення крил, несні гвинти, як у вертольота, і тягові гвинти, як у літака. Гвинтокрил може, як вертоліт, виконувати вертикальний зліт та посадку, а наявність крил та двигунів з тяговими гвинтами дозволяє йому розвивати достатньо велику швидкість горизонтального польоту (більше 500 км/г). Два суттєво різних режими польоту призводять до багатьох компромісів в технічних рішеннях, і, як наслідок, до низької ефективності цього літального приладу.


Круглий парашют — Парашут (фр. parachute) (грец. παρα- — прийменник: проти, запобігти та фр. chute [шуьт] — падіння) — пристрій для безпечного спуску в повітрі з великої висоти людини та вантажів, якій використовує опір повітря.
Круглі парашути зменшують швидкість падіння майже виключно за рахунок опору повітря. Вони мають форму півсфери, на нижньому краю прикріплені стропи (вірьовки), на яких висить парашутист або вантаж. Для стабілізації зниження у вершині куполу зазвичай є полюсний отвір, через який йде повітря. Цим запобігають розгойдуванню парашута.


Параплан —(від слів: ПАРАшут ПЛАНуючий) — безмоторний надлегкий пілотований літальний апарат, планер з м'яким двохоболонковим крилом, яке надувається через повітрозабірники набігаючим потоком повітря.
Форму крила параплана формує підіймальна сила, яка виникає завдяки обтіканню профілю крила зустрічним потоком повітря. Літальний апарат, форма якого задається жорсткими елементами конструкції, не може вважатися парапланом. Сучасні параплани, особливо призначені для участі в змаганнях, часто мають додаткові жорсткі елементи конструкції, призначені для підтримки форми крила на високих швидкостях польоту.
Параплан — найбільш повільний з літальних апаратів важче за повітря. Типові швидкості польоту відносно повітря 20-70 км/ч. Він є одним з найбільш безпечних літальних апаратів за рахунок своєї низької швидкості, схильності учбових моделей до самостійного виходу на стаціонарні режими планерування і із-за мінімальних вимог до майданчика для екстреної посадки. Завдяки цьому параплан простий у вченні і прощає багато помилок пілота.
Проте параплан має низькі льотні характеристики (аеродинамічна якість менше 10 одиниць), що сильно обмежує його можливості за погодними умовами. Параплан є найлегшим (5-7кг) і найдоступнішим (від 1000 євро) серед пілотованих літальних апаратів. Мала вага параплана в порівнянні з планерами і дельтапланами обумовлена тим, що всі його конструкційні елементи працюють лише на розтягування і відповідно виготовлені з тканинних матеріалів



Парасейлинг — (від греч. рага - біля, зовні + англ. sailing — плавання під вітрилом, ширяння) — політ під парашутом на довгому буксирному тросі за катером, який пливе уздовж берега моря, по озеру або річці.
Парасейлінг - досить новий в Україні вид розваг, що прийшов до нас з-за кордону. Ще в 60-і роки військові тренувалися на парашутах, прикріплених до наземного рухомого засобу, в умовах нельотної погоди. В середині 70-х рр. англійці придумали використовувати цей спосіб для комерційних цілей. З тих пір парасейлінг став популярною розвагою на багатьох курортах світу.
Тепер як одному так і з друзями можна літати на висоті пташиного польоту за катером. Від підйому на висоту залишаються незабутні відчуття.  Парасейли допоможуть промайнути з вітерцем над гладінню води і насолодитися польотом. При буксируванні за катером парашут злітає подібно до паперового змія. При збільшенні швидкості парашут піднімається вгору, при уповільненні швидкості або зупинці катера - опускається вниз (як звичайний парашут). Управляючи швидкістю буксирування можна летіти на будь-якій висоті, обмеженій довжиною буксира.


Парашут крило - Парашут (фр. parachute) (грец. παρα- — прийменник: проти, запобігти та фр. chute [шуьт] — падіння) — пристрій для безпечного спуску в повітрі з великої висоти людини та вантажів, якій використовує опір повітря.
Сучасні парашути-крило зменшують швидкість падіння в основному за рахунок підйомної сили набіжного потоку повітря. Їх поперечний перетин відповідає профілю крила літака. Це дозволяє істотно скоротити площу і вагу парашута, в деяких випадках до 10 разів.


Планер — безмоторний літальний апарат важчий за повітря. Планер не має власної механічної тяги. Створення необхідної підйомної сили досягається приданням планеру швидкості при зльоті; це досягається буксуванням його літаком (автомобілем, мотоциклом) або гумовим шнуром, якій розтягується вручну планеристами. Відчепившись від буксира, планер, що злетів, може тільки планувати, тобто знижуватися по похилій траєкторії. Використовуючи висхідні потоки повітря, планер може літати горизонтально, парити і навіть набирати висоту. Такий тип польоту має загальну назву планерування або ширяння. Сучасні планери, завдяки досягненням аеродинаміки і матеріалознавства, здатні пролетіти 60 км. по прямій з висоти 1 км. в спокійному повітрі. Досвідченіі планеристи, стартують з висоти 1 км. і використовуючи висхідні потоки — терміки, здатні долати сотні кілометрів без витрат пального. Існують також планери для вищого пілотажу і польотів за грозовим фронтом, що дозволяє використовувати потужні висхідні потоки і пролітати значні відстані.


Самольот (аероплан) — аеродинамічний літальний апарат для польотів в атмосфері за допомогою двигуна і нерухомих крил (крила). Літак здатний переміщатися з високою швидкістю, використовуючи підіймальну силу крила для підтримки себе в повітрі. Нерухоме крило відрізняє літак від махоліта, а наявність двигуна — від планера.


Джетмен — (людина-літак) - крило з розмахом 2,5 м. з чотирма реактивними "керосиновыми" турбінами з тягою по 22 кг кожна. Кріпиться на спині пілота і дозволяє, стартуючи з літака з висоти 2,5 км., відлетіти на 30 км., розвиваючи швидкість 200 км/год і потім приземлиться на плануючому парашуті


Вингсьют — (від англ. Wingsuit) — костюм-крило з тканини. Польоти у вінгсьюті є різновидом стрибків з парашутом. Вертикальна складова швидкості 80-100 км/ч дозволяє продовжити політ до розкриття парашута до двох хвилин. Кращі пілоти можуть летіти з якістю 2.5 (а використовуючи попутний вітер і до 3), тобто на кілометр висоти пролітати 2.5 кілометра по горизонту. Прихильників цього адреналінового захоплення називають "бердмен", тобто людина-птах.

Знаю що бейсджамп трохи не по темі, але для загального розвитку хай буде...

Бейсджампинг — (від англ. BASE jumping) — екстремальний вид спорту, в якому використовується спеціальний парашут для стрибків з фіксованих об'єктів. B.A.S.E. — акронім від англійських слів: Building (будинок), Antenna (антена), Span (перекриття, міст), Earth (скеля). Це перелік основних типів об'єктів, з яких виконуються стрибки. Спортсменів називають бейсджамперами (від англ. basejumper) або просто бейсерами. Бейсджампінг вважається найбільш небезпечним виглядом стрибків з парашутом і на даний момент розглядається як дуже екстремальний спорт.

_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
ПовідомленняAscetic13 © 16.03.10 12:58:02    

Мда, я половини з тих чудернацьких назв не чув Surprised Загалом дуже цікаво, особливо Конвертоплан.
Спасибі ZIPPO.
ПовідомленняSuzy © 16.03.10 13:07:15    

Good Надзвичайно пізнавальна стаття. Тепер такі неуки як я, будуть знати шо гвинтокрил - це не нова варіація назви "вертольот", а окремий літальний апарат Jokingly Величезне дякую за цікаву і докладну інформацію  Smile
ПовідомленняСпайдер © 16.03.10 13:25:34    

мда)) мабуть таки багато людей, що вважали себе тіпа перцями-екстрималами трохи "присіли" вчитуючись, скільки є всілякий літаючих разностей))
+1 Zippo
Дякуєм за пізнавальну статтю!

_________________
/мовчання думок надихає силою/
ПовідомленняFistashka © 16.03.10 14:12:57    

колись для себе також систематизувала всі літальні апарати. Зібрала колекцію лінків сайтів на цю тематику.
Особливо потішили фото дирижаблів...
хтось знає де на таких літають в Україні комерційно?
ПовідомленняVitalik-ataman © 16.03.10 14:39:34    

Стаття-супер! Good Мені "Джетмен" аж до душі припав, виглядає як у якомусь коміксі!
_________________
Lets'GO! Wink
Повідомлення7eMEN-off © 16.03.10 15:34:29    

Можливим доповненням може бути:
1) Гелімен - людина-вертольот, костюм вертольота з вертикальним гвинтом, стартує з літака ну і т.д.
2) Флюгтаг - політ на нелетючих засобах важчих за повітря, тобто тазики, вареники, солом'яні бички, мультгерої, возики з пластмаси та інше;
3) Зорельоти - сонячні крила, фотонні човники та інше...
4) ДжетПак - аля людина-залізка - до костюму кріпиться реактивний двигун - за його допомогою типу літається вертикально вгору, старт з землі.

_________________
И ты будешь волков на земле плодить,
И учить их вилять хвостом!
А то, что придется потом платить,
Так ведь это ж, пойми, - потом!
ПовідомленняIgorK © 16.03.10 18:48:33    

Суперовая статья!!! Много новых слов для себя я открыл Smile
ПовідомленняBOXER © 16.03.10 18:56:30    Martin Jetpack

Martin Jetpack - це персональна літальна машина від компанії Martin Aircraft Company з Нової Зеландії. "Реактивний рюкзак", здатний розвивати швидкість 100 км/год, і летіти протягом 30 хвилин. Його можна купити. Вартість 75 000 $

ПовідомленняVictorT © 17.03.10 0:10:57    

Fistashka написав(ла):
Особливо потішили фото дирижаблів...
хтось знає де на таких літають в Україні комерційно?
Не знаю, летают ли, но боюсь, что если таки да, то это будет подороже аэростатов. А это ~200 евро с человека. У самого давняя идея-фикс прыгнуть с шарика, но пока ещё на такие условия не согласился, исчу/жду друние варианты.
_________________
Лучше день потерять, а потом за пять минут долететь © м/ф «Крылья, ноги, хвост»
ПовідомленняANGELo © 17.03.10 10:12:12    

Very Happy LOL А мітла, чи ступа при певних махінаціях хіба не є літаючим апаратом важчим за повітря? В нас же були в клубі спроби таке зробити - Ірка-Валер'янка. Cool
_________________
А-Га
ПовідомленняZippo © 17.03.10 11:32:53    Мітла

Раз вже пішла така "п'янка" тримайте Very Happy
Мітла — безмоторний літальний апарат важчий за повітря. Мітла не має власної механічної тяги. Сучасні мітли, здатні падати вниз, пролітати близько 3-ох кілометрів. Мітлолітання досить новий в Україні вид розваг, що прийшов до нас з-за кордону. Ще в 60-і роки військові тренувалися на мітлах, прикріплених до наземного рухомого засобу, в умовах нельотної погоди. Мітла є найлегша (1кг) і найдоступніша (від 10 грн) серед пілотованих літальних апаратів. Мала вага в порівнянні з іншими пілотованими апаратами обумовлена тим, що в ній використовуються над легкі матеріали (деревина).
P.S. Пам'ятайте! Польоти на мітлі в стані алкогольного сп'яніння призводять до непередбачуваних наслідків!


_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ
Повідомленняkarpenko © 17.03.10 11:46:22    

Sarcastic hand
ПовідомленняMykola © 17.03.10 19:16:03    

Дякую, дуже пізнавально Smile А з мітлою взагалі ніштяк LOL
_________________
Не страшно, коли ти один. Страшно, коли ти — ноль...
ПовідомленняNapets © 28.03.10 10:06:33    

Мітла 21-го століття.  А мотодельтоплан і дельталёт одне і теж, різниця - укр/рус.

ZIPPO написав(ла):
Мотодельтаплан - дельтаплан з силовою установкою (моторчиком). Дозволяє здійснити старт в рівнинній місцевості, але досить вимогливий до майстерності пілота особливо при зльоті і посадці.
Всі літальні апарати вимогливі до майстерності пілота,тому конкретна проблеа до конкретного апарата не зовсім підходить.

BOXER написав(ла):
Martin Jetpack - це персональна літальна машина від компанії Martin Aircraft Company з Нової Зеландії. "Реактивний рюкзак", здатний розвивати швидкість 100 км/год, і летіти протягом 30 хвилин. Його можна купити. Вартість 75 000 $
Дуже страшна штука, при любій відмові техніки шансів нема (читав на якомусь форумі не можу знайти).
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Повітряні кулі / Параплани / Дельтаплани / Планери / Граунд ланч / Аерошути Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 2
1, 2  далі

 
Перейти до:  






© 2001-2017, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС




Экстремальный портал VVV.RU