Lviv eXtreme club

 ДопомогаПравила   ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   Мобільна версіяМобільна версія   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Невагомість. Zero Gravity

Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Покатушки на літаках та гелікоптерах Сторінка 1 з 1
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Попередня тема :: Наступна тема  
ПовідомленняZippo © 12.03.10 19:00:27    Невагомість. Zero Gravity

Шукав я недавно для Red Bull-лівського конкурсу Flugtag ідеї пов'язані з авіацією і випадково натрапив на літатачок Ил-76 МДК який використовують в якості «лабораторі невагомості». На вигляд літаки, які обслуговують ЦПК (центру підготовки космонавтів), – Ил-76МДК 70-го ОВТАПОП (окремого випробувально-тренувального авіаційного полку особливого призначення) ім. В.С. Серегина, що стоять на підмосковному аеродромі «Чкаловський», – мало відрізняються від звичайних транспортників. Проте літаки ці спеціальні. У невагомості, як відомо, всі рідини поводяться абсолютно по-іншому. Це відноситься і до палива, і до масла, і до гідравлічних рідин. Тому, для того, щоб забезпечити безперебійну подачу палива, літак обладнаний паливними і масляними акумуляторами.
Вони забезпечують двигуни паливом під час режимів невагомості. Крім того, під час таких польотів перевантаження досягає двох одиниць, що, м'яко кажучи, не дуже типово для транспортного літака. Тому крила літака та все решта також посилені відповідним чином. Салон теж спеціально обладнаний. У передній частині біля кабіни пілотів крісла для випробувальної бригади – керівника, інженера по освітленню і електроживленню, два робочих місця для лікарів. Інколи ще встановлюється крісло, що обертається, – для випробувань космонавтів на граничних режимах. За кріслами – просторий салон без всяких крісел, підлогу якого застилають м'які пінополіуретанові мати. Стіни і стеля також покриті м'яким матеріалом, щоб в невагомості ніхто не травмувався.

Сам політ виконується по так званій параболі Кеплера і починається з горизонтального розгону на висоті близно 6500 м. Потім літак робить «горку» – на висхідній частині відбувається введення в режим невагомості, при цьому перевантаження досягає двох одиниць. Управління літаком здійснюється вручну, при цьому навантаження на штурвалі складає близно 70 кгс. Уявіть собі штангу такої маси, але піднімати її потрібно не ривком, а плавно з ювелірною точністю. Крім того необхідно ретельно стежити за креном і бічним зміщенням – вони мають бути нульові, інакше тих, хто в салоні, "розмаже" по стінах. Із-за великих фізичних навантажень командир і другий пілот, як правило, виконують режими невагомості по черзі. Досягнувши кута кабрірування приблизно в 50° градусів льотчик «віддає» штурвал від себе, вводить літак в 25–30-секундний режим невагомості.
З висоти приблизно 9500 м літак пікірує і переходить в горизонтальний політ (навантаження в цей момент також скадає близько двох одиниць). Кілька хвилин горизонтального польоту потрібно для того, щоб виконати розворот, та зарядити паливні і масляні акумулятори. Після цього все повторюється заново. За один політ Ил-76МДК виконує в середньому 10-ть режимів невагомості.

До польотів допускають тіки здорові легені, без серйозних травм, серцево-судинних захворювань, психічно врівноважених. Для непідготовленої людини невагомість неприємна психологічно і фізіологічно. Типова перша реакція на невагомість – це втрата орієнтації і блювота. Якшо все ж таки приспічить «побекати» дадуть гігієнічні пакети, бо потім тьотя Ася з містером Мусколом замахається то все відмивати.
Для засвоєння інформації пропоную глянути відейко на ютубі. Саме цікаве почненться на 4:45 хвилині.

І на сам кінець – ціна. За групу з 15-ти чоловік хочуть ~ 27 000 $ На брата виходить ~ по 1800 $

Ну шо, складаєм список "мрійників" Write Very Happy

_________________
«Покращення вже сьогодні» ツ


крайній раз внесено зміни: Zippo (12.03.10 19:37:23), редаговано 2 раз
ПовідомленняIgorK © 12.03.10 19:10:24    

Я про такое слышал. Классная штука... цена тоже Smile. Спасибо за такую детализацию данного вопроса  Good
ПовідомленняVictorT © 12.03.10 19:32:09    

Для желающих испытать подобное (ну правда не 25-30 сек) есть вариант подешевле - достаточно на день авиации (и другие подобные праздники) поехать попрыгать в Ровно (а возможно и не только туда, проверял только там). Незабываемые впечатления, те кто испытал, подтвердит (среди наших таких есть) Very Happy Twisted Evil
_________________
Лучше день потерять, а потом за пять минут долететь © м/ф «Крылья, ноги, хвост»
ПовідомленняIgorK © 12.03.10 20:07:43    

VictorT, это точно незабываемые впечатленя Smile
ПовідомленняJekill © 12.03.10 20:51:05    

Починаю накопичувати!! Good
_________________
"Успеха добивается тот, кто каждый день делает что-то для его достижения!" (С) цитата
"Каждый человек свободен выбирать себе любую судьбу." (С) Трансерфинг реальности.
ПовідомленняLukom © 12.03.10 21:05:41    

Та, прикольно Smile хотя за такі гроші можна як мінімум 50 раз з парашутом стрибнути..
_________________
вперед і вгору!
ПовідомленняAlexGL © 12.03.10 21:06:32    

да, теж спробував невагомість
сиджу собі в літаку, подумки готуюсь до стрибка ... і несподівано відчуваю що відриваюсь від сидіння, і всі навколо також починають підніматися догори .. а потім різко попадали  Very Happy

_________________
Так люблю той Львів, що бракує ми слів!
ПовідомленняFistashka © 13.03.10 0:58:44    

дуже цікава ідея. Дякую за розповідь Зіп Smile
в космос полетіти коштуватиме набагато дорожче...
а так невагомість спробувати на власній шкірі і вестибулярному апараті цілком реально Smile Якщо задатись такою ціллю Smile
записуюсь і в цей список мрійників
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Lviv eXtreme club -> Покатушки на літаках та гелікоптерах Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  






© 2001-2017, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС




Экстремальный портал VVV.RU