Lviv eXtreme club


Стат ті

30.08.2004
Положення про 3-й КУБОК УКРАЇНИ з групової акробатики.

ПОЛОЖЕННЯ
про 3 й КУБОК УКРАЇНИ
з групової акробатики


1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ


1.1 Популяризація та розвиток парашутного спорту в Україні.
1.2 Розіграш командної першості 3-го Кубку України.
1.3 Підвищення спортивної майстерності спортсменів-парашутистів.
1.4 Визначення найсильнішої команди України з групової акробатики для участі в міжнародних змаганнях.
1.5 Виконання розрядних нормативів Єдиної спортивної класифікації України.


2. ТЕРМІН І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ


2.1 Змагання проводяться в період з 4 по 8 вересня 2004 р. на базі Асоціації “ПАРА-СКУФ”, аеродром “Бородянка”
2.2 Прибуття суддівської колегії 2 вересня (вiдправленя вiд ФПСУ у 10 год.) , спортсменів – 3 вересня до 14 год. за адресою: г. Бородянка Асоціації “ПАРА-СКУФ”, аеродром “Бородянка”, маршрутний автобус від станції метро “Святошин”, тел. (044) 553-26-43, (067)250-18-04


3. КЕРІВНИЦТВО ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАНЬ


3.1 Змагання організуються та проводяться відповідно до документів, що регламентують льотно-парашутну роботу в авіаційних організаціях ТСО України.
3.2 Підготування та організацію 3-го Кубку України здійснюють спортивно парашутний клуб Асоціація “ПАРА-СКУФ”, аеродром “Бородянка”, ФПС України.
3.3 Безпосереднє проведення змагань покладається на начальника змагань та головного суддю, призначених встановленим порядком.
3.4 Склад суддівської колегії за рекомендацією Комітету національної колегії суддів України затверджується Радою ФПС України.


4. МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМАГАНЬ


4.1 Змагання проводяться за рахунок заявочних внесків організацій, спортсменів, спонсорських внесків і залучених коштів. Розмір заявочного внеску – 200,0 гривень з команди.
4.2 Заявочний внесок сплачується в день роботи мандатної комісії.
4.3 Вартість стрибка команди – 200гр.
4.4 Сума заявочного внеску містить у собі часткову оплату за:
§ виконання парашутних стрибків;
§ залучення суддівської колегії;
§ оренду відеоапаратури для організації суддівства змагань;
§ організаційні витрати.
4.5 Фінансове забезпечення участі членів команд у 3-му Кубку України (проїзд, добові в дорозі, харчування, оплата помешкання, відшкодування середньомісячного заробітку) - за рахунок коштів відряджуючої організації, забезпечення суддів - за рахунок заявочних внесків спортсменів і організацій, спонсорських та залучених коштів.
4.6 Організатори змагань забезпечують учасників змагань медичним обслуговуванням, підготовку місць змагань, аеродромно-технічне забезпечення авіаційної техніки, польовими укладальними столами, керівництво польотами та стрибками на період змагань.
4.7 Спортсмени прибувають із своїми парашутами, необхідним спорядженням.
4.7.1 Всі члени команди повинні мати жорсткі шоломи.
4.7.2 Парашутні системи всіх учасників змагань повинні бути обладнані пристроями аварійного розкриття парашуту (страхувальними приладами).
4.7.3 Обов'язкова наявність принаймні одного сигналізатора висоти на команду.


5. ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ПОДАЧІ ЗАЯВОК І ДОПУСК УЧАСНИКІВ ДО ЗМАГАНЬ


5.1 До участі у 3-му Кубку України допускаються команди авіаційних організацій та команди, які скомпоновані за згодою та власним бажанням із представників окремих організацій, що культивують парашутну групову акробатику.
5.2 До складу команди входять чотири спортсмени та повітряний відеооператор – члени ФПС України станом на 2004 рік.
5.2.1 До складу команди можуть входити жінки.
5.3 Члени команди повинні мати український Сертифікат категорії “С” з групової акробатики, окрім оператора, який повинен мати сертифікат не нижче базової категорії “С”.
5.4 Кожен зі спортсменів-членів команди повинен мати досвід не менше 10 стрибків на групову акробатику у 2004 році.
5.5 Вимоги щодо членства у ФПС України поширюється на тренерів-представників та членів суддівської колегії.
5.6 Заявки команд до участі у змаганнях подаються до 15 серпня.
5.7 Поіменні заявки на учасників у 4-х примірниках, видрукувані згідно встановленій формі (формат А 4), подаються до мандатної комісії змагань у день прибуття.
5.8 При реєстрації учасники змагань подають наступні документи:
5.8.1 паспорт (військовослужбовці - посвідчення особи);
5.8.2 посвідку про відрядження;
5.8.3 документи, що засвідчують кваліфікацію спортсмена (український Сертифікат парашутиста не нижче категорії “С” з групової акробатики, залікову класифікаційну книжку спортсмена, посвідчення спортивного звання);
5.8.4 документ, що підтверджує проходження медичної комісії з допуском до парашутних стрибків на 2004 р.;
5.8.5 документи на парашутні системи і прилади;
5.8.6 2 примірники акту техогляду парашутних систем і приладів (відповідно до встановленого взірця);
5.8.7 страховий поліс від нещасного випадку на суму не менше 5 000,0 грн., діючий при виконанні парашутних стрибків на період проведення змагань;
5.8.8 поіменний список членів ФПСУ від авіаційної організації, згідно взірцю (вих. № 04/04 ФПСУ від 06.02.2004 р.) і копію банківського платіжного доручення про перерахування індивідуальних і колективних членських внесків до ФПСУ за 2004 р.
5.9 Допуск спортсменів до змагань провадиться наказом начальника змагань на підставі акту мандатної комісії.
5.10 Відповідальність за підготовленість спортсменів, стан їх парашутних систем, страхувальних приладів, дотримання членами команд заходів безпеки на змаганнях несуть відряджуючі організації.
5.11 Результати спортсменів, що залишили змагання до їх офіційного закриття без дозволу головного судді, анулюються.


6. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ


6.1 Вправа № 1 – Послідовне виконання комплексу фігур командою-четвіркою протягом встановленого часу.
6.2 Змагання проводиться в два етапи:
6.2.1 Перший етап – кваліфікаційний – 6 турів (мінімум 3) для всіх команд;
6.2.1.1 Комплекси фігур на ці тури формуються жеребкуванням без блоків.
6.2.2 На другому визначальному етапі:
6.2.2.1 1-а група з 3-х кращих команд за підсумками всіх завершених турів кваліфікаційного етапу виконують 6 стрибків за програмою чемпіонату світу поточного року;
6.2.2.2 2-а група із решти команд виконують 3 стрибки за правилами кваліфікаційних турів.
6.3 Якщо за погодних умов, або форс мажорних обставин повна програма не може бути виконана, змагання будуть вважатися розіграними при мінімумі 3 стрибка.
6.4 Змагання проводяться відповідно до даного Положення, Правил чемпіонату світу з групової акробатики 2004 р. і Кодексу ФАІ, розділ 5.
6.5 Мінімальна кількість команд для розіграшу Кубку України – 3 команди.


7. УМОВИ ВИКОНАННЯ І ОЦІНКА СТРИБКІВ


7.1 Стрибки виконуються з висоти 3100 м. (робочий час – 35,0 сек.).
7.2 Швидкість вітру не повинна перевищувати 11 м/сек.
7.3 Склад та послідовність комплексів для кваліфікаційних турів визначається жеребкуванням відразу на всі тури в день роботи мандатної комісії.
7.3.1 Склад та послідовність комплексів для другого етапу Кубку визначається жеребкуванням на всі подальші тури після підведення підсумків першого етапу.
7.3.2 За всіх умов для ознайомлення з комплексами командам надається щонайменше 2 години до початку етапу змагань.
7.4 Комплекс для кваліфікаційних турів та визначальних турів 2-ї групи складається з 5 фігур без блоків, який повторюється протягом всього робочого часу.
7.5 Комплекс для визначальних турів 1-ї групи складається з 5-6 фігур (враховуючи блоки), який повторюється протягом всього робочого часу.
7.6 Черговість виконання стрибків командами в кваліфікаційних турах визначається жеребкуванням в день роботи мандатної комісії і залишається незмінною на всі кваліфікаційні тури.
7.6.1 Черговість виконання стрибків командами у визначальних турах 1-ї групи є зворотною до місця команди після кожного завершеного туру (лідер змагань виконує стрибок у турі останнім).
7.6.2 Черговість виконання стрибків командами у визначальних турах 2-ї групи – відповідно до початкового жеребкування для кваліфікаційних турів.
7.7 Оцінка стрибків у вправі проводиться суддями за допомогою відеозапису повітряного відеооператора команди.
7.7.1 За відсутності власного відеооператора дозволяється користуватись послугами відеооператора іншої команди (за згодою).
7.7.2 Протести та скарги команд на роботу запрошеного відеооператора суддівською колегією не розглядаються.
7.8 Оцінка вправи - відповідно до Кодексу ФАІ, розділ 5, Правилам чемпіонату світу 2004 р.
7.9 Виходячи з умов безпеки виконання парашутних стрибків, начальник змагань за поданням суддівської колегії має право відсторонити команди, що показали явну технічну неспроможність виконувати вправу за програмою змагань, від подальшої участі у Кубку.


8. ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ЗМАГАНЬ


8.1 Місце команди визначається за найбільшою сумою зарахованих фігур у всіх стрибках.
8.2 За умови рівності результатів у призерів проводяться додаткові стрибки до першої розбіжності.
8.2.1 В разі неможливості провести додаткові стрибки, місця призерів визначаються за кращим результатом в окремому раунді.
8.2.1.1 В разі співпадання кращих результатів в окремому раунді місця призерів визначаються за кращим результатом в останньому, передостанньому і т.д. стрибку, а при повній рівності - командам визначаються однакові (кращі) місця.


9. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ


9.1 Команда, що здобула 1 місце на 3-му Кубку України нагороджується Кубком, медалями, дипломами та грошовим призом у розмірі 1000 у.е.
9.2 Команда, що здобула 2 місце на 3-му Кубку України нагороджується медалями, дипломами та грошовим призом у розмірі 500 у.е.
9.3 Команда, що здобула 3 місце на 3-му Кубку України нагороджується медалями, дипломами та грошовим призом у розмірі 300 у.е.
9.4 При участі у розіграші Кубку менше 4-х команд, нагородження проводиться тільки за перше місце.
9.5 Команда, що здобула 1 місце у 2-й групі нагороджується заохочувальним призом.
9.6 За умови участі у 2-й групі менше 2-х команд нагородження заохочувальним призом не проводиться.


ФЕДЕРАЦІЯ ПАРАШУТНОГО СПОРТУ УКРАЇНИ

Федерація парашутного спорту України, 2004




© 2001-2017, eXtreme.lviv.ua     При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове
СТАНЬ
ОДНИМ
З НАС


Экстремальный портал VVV.RU